حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت واکنش با اموجی در توییتر در حال آزمایش است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

وقتی یک لایک ساده کافی نیست، شما می خواهید احساس خود را نیز همراه با بازخوردتان ارایه کنید. مثلا لایک کردن همیشه به معنی خوشحال بودن نیست، شاید همیشه به معنی حتی موافق بودن نیست. در قابلیت واکنش با اموجی در توییتر، به لطف اموجی های مختلف شما می توانید تردید، غم، خنده، عشق، تشویق و غیره را ابراز کنید.

واکنش با اموجی در توییتر

واکنش با اموجی در توییتر

واکنش با اموجی در توییتر

توییتر در حال آزمایش بازخودر با اموجی برای توییت هایی است که فراتر از یک “لایک” ساده نیاز دارند. در روزهای آینده کاربران در ترکیه قادر خواهند بود به توییت هایی با ایموجی “صورت با اشک شادی”، “صورت متفکر”، “دست زدن”، “صورت گریان” یا “قلب” ساده پاسخ دهند. این آزمایش فقط برای مدت محدودی اجرا می شود، اما توییتر می گوید بسته به بازخورد ممکن است آن را برای کاربران کشورهای دیگر گسترش دهد.

به گفته توییتر، ایده این ویژگی این است که به مردم راههای بیشتری برای نشان دادن سریع احساسات خود نسبت به یک توییت ارائه دهیم، در حالی که بازخورد بهتری در مورد نحوه دریافت توییت خود به نویسندگان ارائه می دهد. اموجی ها با فشردن طولانی دکمه Like قابل دسترسی هستند، در حالی که با یک ضربه کوتاه یک لایک معمولی ارسال می شود. شایعات این آزمایش از اوایل سال جاری منتشر شده بود.

توییتر، بازخورد به توییت را مشابه فیس بوک خواهد کرد؟

قابلیت Reaction واتس اپ به چه شکل خواهد بود؟

بازخورد با اموجی موضوع جدید نیست و سالها در سرویس های دیگر مانند فیس بوک و همچنین در توییتر در دایرکت ها در دسترس بوده است. اما نکته جالب در مورد اموجی های توییتر در فاز آزمایشی این است که هیچ یک از آنها به صورت مشخص، منفی نیستند. هیچ گونه “چهره عصبانی” مانند آنچه در فیس بوک پیدا می کنید، یا “انگشت شست پایین” مانند واکنشهای ایموجی پیام مستقیم توییتر وجود ندارد.

توییتر توضیح می دهد که از انتخاب این ایموجی های منفی خودداری کرده است زیرا افرادی که در آن نظرسنجی کرده اند گفته اند “آنها نگران دریافت واکنش های منفی به برخی از افکار خود هستند.” با توجه به این که بسیاری از مکالمات در توییتر چقدر سمی هستند(!)، یک نگرانی معتبر است.

در همین حال، ایموجی هایی که در دسترس هستند از رایج ترین احساساتی که افراد هنگام خواندن توییت ها تجربه می کنند و همچنین “قابل تشخیص بودن برای کاربران جهانی”، جایگاه خود را به دست آوردند. این احتمالاً توضیح می دهد که چرا اموجی فوق العاده منفعل تهاجمی “چهره کمی خندان” اینجا نیست.

اگر در ترکیه هستید و می خواهید واکنش های جدید را فعال کنید، توییتر می گوید این ویژگی از روزهای آینده در این کشور اجرا خواهد شد. این تست در iOS ، Android و وب در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره ویژگی جدید توییتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلی جدید نیست تو خیلی برنامه ها بود😞

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)