حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت رندر گلکسی زد فولد ۴ با طراحی مشابه S22 Ultra منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات، کانسپت

با ورود شرکت های جدیدی مانند اوپو و هواوی به بازار گوشی های تاشو، میزان رقابت در این بخش افزایش یافته است. پس از عرضه دستگاه هایی مانند اوپو Find N که از طراحی مدرنی برخوردارند و دیگر مشکل چین و چروک صفحه را ندارند، سامسونگ دیگر پادشاه بازار گوشی های تاشو نیست‌. با این وجود اما می‌دانیم که این غول فناوری کره ای در حال کار بر روی گوشی تاشو آینده خود است. هم اکنون کانسپت رندر گلکسی زد فولد ۴ منتشر شده است که طراحی‌ مشابه با S22 Ultra دارد.

گلکسی زد فولد ۴ احتمالا در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

به تازگی کانسپت رندر گوشی تاشو آینده سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد ۴ منتشر شده است. با نگاه اول به این تصاویر مشخص است که طراحان، نیم نگاهی به Galaxy S22 Ultra داشته اند. همان‌طور که می‌دانید، اس ۲۲ اولترا پرچمدار جدید سامسونگ است که امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابر چندان دور از ذهن نیست که گوشی تاشو آینده این شرکت از طراحی مشابهی با پرچمدار کنونی آن بهره ببرد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، گلکسی زد فولد ۴ از طراحی مشابه نسل قبل برخوردار است. این گوشی مانند Galaxy Z Fold 3 از صفحه نمایش خارجی مستطیل شکل کوچکی بهره می‌برد. اما بخش طراحی ماژول دوربین کاملا تغییر کرده است و نوع قرار گیری دوربین ها در قاب پشتی، شباهت زیادی با گلکسی اس ۲۲ اولترا دارند. انتظار می‌رود این دستگاه در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش به دست کاربران برسد.

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، سامسونگ هنوز به طور رسمی هیچ اطلاعاتی درباره دستگاه تاشو آینده خود منتشر نکرده است. بنابراین کانسپت رندر های منتشر شده از گلکسی زد فولد ۴، صرفا بر اساس خلاقیت طراح آن و گمانه زنی های شخصی وی شکل گرفته اند.

رندر منتشر شده توسط Apple Lab

بر اساس گزارش های منتشر شده در گذشته، Galaxy Z Fold 4 احتمالا در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این گوشی تاشو آینده سامسونگ در دست نیست. اما گفته شده است که این تلفن هوشمند از دوربین بهبود یافته ای نسبت به نسل قبل برخوردار خواهد بود.

کانسپت رندر گوشی تاشو اپل با نام آیفون فلیپ را ببینید!

نظر شکل چیست؟ آیا کانسپت رندر های گلکسی زد فولد ۴ جذاب به نظر می‌رسند؟ آیا استفاده از طراحی مشابه با Galaxy S22 Ultra باعث افزایش فروش این محصول خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی