حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت رندر گوشی تاشو اپل با نام آیفون فلیپ را ببینید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر، شایعات

شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی گوشی هوشمند تاشو خود است. برخی افشاگران اطلاعات ادعا کرده اند که این شرکت آمریکایی نمونه هایی را توسعه داده است که طراحی مشابه با Galaxy Z Flip و Galaxy Z Flod سامسونگ دارند. اطلاعات فاش شده، نشان می‌دهد که تلفن هوشمند تاشو این کمپانی‌ احتمالا در سال جاری میلادی یا سال آینده، رونمایی خواهد شد. هم اکنون رندر جدیدی از گوشی تاشو اپل منتشر شده است.

گوشی تاشو اپل احتمالا از طراحی مشابه با گلکسی زد فلیپ ۳ برخوردار است

در حال حاضر یک کاربر یوتیوب با نام ardstudiodesign، اقدام به انتشار ویدئویی مفهومی کرده که طراحی گوشی تاشو اپل، موسوم به آیفون فلیپ را به نمایش می‌گذارد. رندر منتشر شده توسط این توتیوبر، شباهت زیادی به رندر های گذشته گوشی تاشو اپل دارد. سال گذشته، Technizo اقدام به انتشار رندر هایی از دستگاه تاشو آینده اپل کرده بود. آن رندر ها نیز مدعی شباهت این گوشی با گلکسی زد فلیپ ۳ بودند.

کانسپت رندر منتشر شده توسط Ardstudiodesign

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که ماژول دوربین و یک صفحه نمایش کوچک، به ترتیب در سمت چپ و راست قاب پشتی گوشی هوشمند تاشو اپل قرار گرفته اند. وجود نمایشگر ثانویه در گوشی های تاشو بسیار مهم است. زیرا با کمک آن می‌توانید بدون باز کردن گوشی برخی از اطلاعات مهم، مانند ساعت و تماس ها را بررسی کنید.

با آنکه گزارش GizmoChina، تلفن هوشمند تاشو آینده اپل را «iPhone Flip» می‌نامد اما انتظار نداریم که این دستگاه با چنین نامی عرضه شود. اما در حال حاضر با توجه به انکه اطلاعاتی درباره نام اصلی این گوشی نداریم و هم شباهت بسیار زیادی با گلکسی زد فلیپ سامسونگ دارد. همین نام مناسب به نظر می‌رسد!

رندر طراحی شده توسط Technizo که در سال گذشته منتشر شد

کاربر یوتیوب، ardstudiodesign، انتظار دارد که آیفون فلیپ به دلیل لولای متفاوت و محکمی که دارد ضد آب نیز باشد. این یوتیوبر همچنین ایده برخورداری این محصول از تراشه M1 را مطرح می‌کند. ایده مذکور بسیار جذاب به نظر می‌رسد. اما به دلیل گرمای تولید شده توسط این چیپست، به کار گیری آن در چنین فضای کوچکی از نظر عملی غیرممکن است. همان‌طور که می‌دانید کنترل دما و مصرف انرژی دو فاکتور چالش برانگیز برای تولیدکنندگان گوشی های هوشمند هستند.

آیفون تاشو اپل بر پایه تلاش های سامسونگ، اوپو و شیائومی ساخته می شود؟!

با توجه به رندر های منتشر شده، نظر شما درباره گوشی تاشو آینده اپل چیست؟ آیا این محصول واقعا با طراحی مشابه با گلکسی زد فلیپ ۳ عرضه می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی