حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تبلت OnePlus احتمالا با سیستم عامل اندروید 12L عرضه خواهد شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اندروید ۱۲، تبلت، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس یک شرکت محبوب و توانمند در عرضه گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شود. مدت زیادی است که اخبار و شایعاتی درباره عرضه یک تبلت توسط این شرکت به گوش می‌رسد. این موضوع به طور کلی در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد. اما اخیرا، بر اساس اخبار و اطلاعات منتشر شده، اولین تبلت OnePlus احتمالا با سیستم عامل اندروید 12L عرضه خواهد شود. با ترنجی همراه باشید.

اولین تبلت OnePlus؛ یک دیوایس قدرتمند مجهز به Android 12L

از سال گذشته، اخبار و شایعاتی مطرح بود که احتمالا شرکت OnePlus روی اولین تبلت خود کار می‌کند. اکنون، اطلاعات فاش شده جدیدی از Yogesh Brar که توسط 91mobiles گزارش شده است، نشان می‌دهد که اولین تبلت OnePlus احتمالا با سیستم عامل Android 12L به عنوان سیستم عامل اصلی خود عرضه خواهد شود.همانطور که قبلا گزارش داده شده بود، شایعاتی وجود دارد که اولین تبلت وان پلاس احتمالا OnePlus Pad نامیده می‌شود و ابتدا در چین و سپس در هند برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. به غیر از این، هنوز اطلاعات زیادی درباره اولین تبلت OnePlus در دسترس نیست.

وان پلاس نام تجاری OnePlus Pad را برای تبلت آینده خود به ثبت رساند

تبلت وان پلاس به نام OnePlus Pad در هند ارایه خواهد شد

اگرچه پیش‌بینی می‌شود وان پلاس، تبلت وان پلاس پد را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه کند، اما تاریخ معرفی این دستگاه هنوز مشخص نیست. همچنین هیچ مشخصات احتمالی لو رفته‌ای برای این تبلت نیز وجود ندارد، اگرچه حدس زده می‌شود که احتمالا یک دستگاه بسیار قدرتمند باشد. همچنین جالب است که بدانیم آیا OnePlus قصد دارد OnePlus Pad را با نسخه موجود سیستم عامل Android 12L عرضه کند یا اینکه نسخه دیگری از OxygenOS خود را بر اساس Android 12L برای تبلت آینده خود توسعه می‌دهد.

اولین تبلت OnePlus

به گفته PhoneArena، سیستم عامل Android 12L نسخه‌ای از اندروید است که به طور ویژه برای استفاده در دستگاه‌های بزرگ ایجاد شده است. رابط کاربری این سیستم عامل برای دستگاه‌هایی با نمایشگرهای بسیار بزرگ مانند تبلت‌ها و دستگاه‌های تاشوها طراحی شده است و همچنین برای انجام امورات مولتی تسکینگ به شکل بهتر بهینه‌ سازی شده است. سیستم عامل اندروید 12L هنوز در مرحله آزمایشی بتا است و اخیرا نسخه سوم و نهایی بتای آن منتشر شده است. انتظار می‌رود که نسخه نهایی آن در سه ماهه اول ۲۰۲۲ در دسترس قرار گیرد.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این دستگاه می‌توان به یک رقیب قدرتمند برای سایر دستگاه‌های همرده خود تبدیل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان