حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت وان پلاس به نام OnePlus Pad در هند ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، وان‌پلاس

اگر به یاد داشته باشید ۵ ماه پیش بود که در ترنجی برای شما نوشتیم وان پلاس نام تجاری OnePlus Pad را برای تبلت آینده خود به ثبت رساند. به تازگی تایید شده است که تبلت وان پلاس به نام OnePlus Pad در هند ارایه خواهد شد.

تبلت وان پلاس به نام OnePlus Pad

وان پلاس پد در هند در دست ساخت بوده و به تازگی خط زمانی عرضه دستگاه فاش شد. گفته می شود این محصول در نیمه اول سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد. البته بد نیست بدانید که OnePlus Pad در کنار سری OnePlus 10 عرضه نخواهد شد.

بد نیست بدانید OnePlus Pad اولین تبلت این برند است. انتظار می رود این تبلت سبد محصولات شرکت را فراتر از تلفن ها، تلویزیون های هوشمند، محصولات صوتی و پوشیدنی ها قرار دهد. اکنون، در حالی که این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از سری OnePlus 10 در اوایل سال آینده است، 91mobiles به طور انحصاری از منابع خود متوجه شده است که OnePlus Pad تا نیمه اول سال ۲۰۲۲ در هند عرضه خواهد شد. هر چند مشخص نیست که عرضه در چین یا بازار جهانی به چه صورت خواهد بود.

لوگو وان پلاس

لوگو وان پلاس

همانطور که گفتیم این تبلت در کنار سری OnePlus 10 در هند عرضه نخواهد شد. این موضوع یعنی که عرضه در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۱ بعید به نظر می رسد. متأسفانه، مشخصات تبلت OnePlus Pad در حال حاضر ناشناخته است، اما امیدواریم در آینده اخبار بیشتری کسب کنیم

اخیراً یک دعوت نامه منتسب به رویداد این شرکت در نمایشگاه CES به صورت آنلاین منتشر شده است. این نشان داد که وان پلاس رویدادی را در تاریخ ۱۵ دی ۱۴۰۰ برگزار خواهد کرد. حدس و گمان هایی وجود دارد که این برند ممکن است پرچمداران OnePlus 10 و OnePlus 10 Pro را در این مراسم یا به صورت کامل معرفی کند یا یک پیش نمایش ارایه نماید.

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که OnePlus 10 Pro ابتدا در چین عرضه می‌شود و سپس تا ماه نوروز ۱۴۰۱ به بازارهای دیگر، از جمله هند عرضه می‌شود. انتظار می رود هر دو مدل با چیپست Snapdragon 8 Gen1 عرضه شوند و از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی کنند. این دستگاه اولین هایی هستند که رایط کاربری یکپارچه OPPO-OnePlus را به صورت پیش فرض عرضه می‌کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)