حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ ارائه آپدیت چهار ساله برای گلکسی واچ ۴ را رسما تأیید کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

دیروز و درکنار معرفی سری جدید پرچمداران سامسونگ در دو دسته گوشی هوشمند و تبلت با نام‌های گلکسی اس ۲۲ و گلکسی تب اس ۸، این شرکت رسما تأیید کرد که چندین دستگاه رده‌بالا واجد شرایط بروزرسانی نسخه اندروید تا چهار سال و آپدیت امنیتی تا پنج سال هستند. درادامه، سامسونگ اطمینان داده است که بهترین ساعت هوشمندش یعنی گلکسی واچ ۴ نیز از آپدیت بلندمدت چهار ساله برخوردار خواهد بود.

ارائه آپدیت تا چهار سال برای گلکسی واچ ۴

سامسونگ به‌تازگی در یک پست وبلاگی تأیید کرده است که گلکسی واچ ۴، گلکسی واچ ۴ کلاسیک و همچنین گلکسی واچ‌های آینده، تا چهار سال بروزرسانی One UI Watch و Wear OS را دریافت خواهند کرد. این بدان معناست که سامسونگ باید تا سال 2026 از محصولات فعلی در دسته ساعت‌های هوشمند پرچمدار خود پشتیبانی کند.

علاوه‌بر سخت‌افزار قدرتمند گلکسی واچ ۴ و قیمت پایین‌تر نسبت به نسل قبلی، تعهد نرم‌افزاری جدید سامسونگ آن را به یک پیشنهاد وسوسه‌برانگیز تبدیل می‌کند. اگر پشتیبانی شرکت از ساعت‌های هوشمندش مانند تلفن‌های سطح بالا باشد، کاربران می‌توانند انتظار اصلاح‌ها و بهبودهای منظم را داشته باشند. تاکنون، سامسونگ در چندین مرحله بروزرسانی، مواردی را به ساعت‌های هوشمند فعلی خود اضافه کرده است.

ارائه آپدیت تا چهار سال برای گلکسی واچ ۴

ارائه آپدیت تا چهار سال برای گلکسی واچ ۴

همچنین سامسونگ اخیراً یک بروزرسانی نرم‌افزاری جدید را برای سری Watch 4 ارائه کرده است که حالت‌های تمرین جدید، برنامه رصد خواب شخصی کاربر، بینش ترکیب بدن و واچ‌فیس‌های جدید را به‌همراه دارد.

بااین‌حال، برای کاربران غیر سامسونگی، این موضوع کمی نگران‌کننده به‌نظر می‌رسد چراکه این اعلامیه مستقل از گوگل اعلام شده است. هنوز مشخص نیست که برنامه‌های پشتیبانی گوگل برای Wear OS 3 چیست، به‌خصوص که دو ساعت هوشمند دیگر متعلق به برندهای Fossil و Mobvoi، این نسخه از سیستم‌عامل گوگل مخصوص اسمارت‌واچ‌ها را در اواخر امسال دریافت می‌کنند.

دیدگاه شما پیرامون ادعای رسمی سامسونگ مبنی‌بر ارائه آپدیت برای سری گلکسی واچ ۴ تا چهار نسل آینده از Wear OS چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی