حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب برای کاربران عادی آیفون نیز عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، گوگل

یکی از قابلیت‌های جذاب و جالب در یوتیوب، ویژگی تصویر در تصویر است که به شما اجازه می‌دهد در عین تماشای یک محتوای ویدیویی، به گشت و گذار و انجام کارهای دیگر نیز بپردازید. به گفته منابع آگاه، احتمالا ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب برای کاربران عادی آیفون نیز عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب در دسترس همه کاربران iOS قرار خواهد گرفت

برنامه یوتیوب موبایل همیشه اصرار داشته است که به شما اجازه پخش ویدیو در پس‌زمینه را ندهد. بدیهی است که YouTube به‌عنوان یک کسب‌وکار مبتنی بر تبلیغات، می‌خواهد صفحه‌ نمایش شما فعال و روشن باشد و همه چیز در جلو و مرکز به شما نمایش دهد تا در عین حال با محتوای آن تعامل داشته باشد.

بنابراین، هنگامی که ويژگی نمایش تصویر در پس‌زمینه و قابلیت تصویر در تصویر (پنجره شناور نمایش ویدیو) معرفی شدند، به صورت آشکارا فقط برای مشترکین Premium یوتیوب در دسترس بودند. با این حال، به نظر می‌رسد که یوتیوب شروع به انجام تغییراتی کرده است. زیرا کاربران ایالت‌هایی که دستگاه آن‌ها مجهز به اندروید نسخه ۸ و بالاتر است، مدتی است که می‌توانند از ویژگی جذاب PiP در یوتیوب استفاده کنند.

آموزش استفاده از برنامه دانلود رایگان یوتیوب برای تماشای آفلاین ویدیوها

 

ویژگی Continue Watching یوتیوب به زودی به نسخه وب این پلتفرم اضافه خواهد شد

این موضوع صرف نظر از آن است آن‌ها مشترک پرمیوم هستند یا خیر. تا به امروز، مشترکین عادی فقط قادر به دریافت تبلیغات در پنجره کوچک شناور بودند. بنابراین این یک تغییر مثبت برای همه کاربران است. احتمالا کاربران iOS نیز بتوانند این ویژگی مهم را دریافت نمایند. از آگوست ۲۰۲۱، مشترکین  Premium این پلتفرم در iOS می‌توانند از PiP به عنوان یک ویژگی آزمایشی استفاده کنند. دوره آزمایشی قرار بود در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ به پایان برسد که اکنون به اتمام نیز رسیده است. حالا اکنون مشخص شده است که یوتیوب تصمیم گرفته دوره آزمایشی را تا ۱۴ فوریه تمدید نماید.

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب

گوگل در بیانیه‌ای که در پاسخ به MacRumors داده، صریحا اشاره کرده که مدتی پس از پایان دوره آزمایش، ویژگی PiP را برای همه کاربران در ایالات متحده ارائه کرده است. اما هیچ تاریخ و زمان رسمی برای آن اعلام نشده است. با کمی گذر از دوره آزمایشی، بدیهی است که اگر کاربر معمولی و غیر پرمیوم هستید، باید کمی بیشتر برای دسترسی به این ویژگی صبر کنید.

آنچه در این جا نگران کننده است این است که ممکن است مشخص شود که قبل از خارج شدن این ویژگی از مرحله آزمایشی و در دسترس قرار گرفتن آن برای همه، کاربران پرمیوم نیز برای مدتی ویژگی PiP را از دست بدهند. ویژگی PiP در YouTube پشتیبانی از تبلیغات را برای کاربران در ایالات متحده اضافه کرده است. با این حال این ویژگی برای کل کاربران جهان عرضه نشده است. هنوز از پیچیدگی‌هایی که در چنین تصمیماتی دخیل است مطمئن نیستیم. اما می‌توان حدس زد که یوتیوب می‌خواهد این ویژگی را به کاربران بیشتری ارائه دهد.

اذعان مدیر عامل یوتیوب به تکامل این پلتفرم در حوزه NFT و WEB3

ظاهر جدید یوتیوب اندروید در حالت تمام صفحه منتشر شد

به گفته PhoneArena، پلتفرم‌هایی مانند Twitch، Netflix، Apple TV و غیره ممکن است رقبای مستقیم یوتیوب نباشند، اما به راحتی می‌توان فهمید که چگونه برخی از کاربران ممکن است در موارد خاصی، صرفا به این دلیل که PiP را ارائه می دهند، به جای YouTube، از آن‌ها استفاده کنند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما به این ویژگی دسترسی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان