حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظاهر جدید یوتیوب اندروید در حالت تمام صفحه منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، گوگل

یوتیوب محبو‌ترین پلتفرم ویدیویی جهان است که روزانه میزبان میلیون‌ها کاربر مختلف می‌باشد. توانایی نرم‌افزاری گوگل تاثیر بسیار زیادی در توسعه و پیشرفت این پلتفرم داشته است. به تازگی مشخص شده است که ظاهر جدید یوتیوب اندروید در حالت تمام صفحه منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظاهر جدید یوتیوب اندروید؛ قدمی برای بهتر شدن تجربه کاربری

به گفته 9to5Google، برنامه یوتیوب اندروید از امروز هنگام مشاهده ویدیوها به صورت تمام صفحه، ظاهر جدیدی پیدا می‌کند. اگر هنگام مشاهده یک ویدیوی YouTube گوشی خود را به حالت افقی ببرید و دکمه مکث را فشار دهید، متوجه نکته جدیدی خواهید شد. در پایین سمت چپ نمایشگر، خطوط باریکی از آیکون‌های جدید قرار گرفته است که به شما امکان می‌دهد ویدیو را لایک یا دیسلایک کنید، درباره ویدیو نظر خود را ارسال کنی، آن را به پلی‌لیست خود اضافه کنید یا آن را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید.

در سمت راست و پایین قسمت تمام‌ صفحه، آیکونی وجود دارد که چندین ویدیو را در حالت تمام‌ صفحه نشان می‌دهد و در کنار آن عبارت‌ «More Videos, Tap to see all نیز وجود دارد. وقتی روی آن ضربه می‌زنید، یک چرخ دنده ظاهر می‌شود تا ویدیوهای دیگری را که ممکن است برایتان جالب باشد، نشان دهد . جدول زمانی ویدیو حالا کمی بالاتر رفته و نماد تنظیمات سه نقطه در گوشه سمت راست بالا به نماد چرخ دنده تبدیل شده است که برای نمایش منوی تنظیمات در چندین برنامه دیگر استفاده می‌شود. البته این تغییر برای هر دو حالت افقی و عمودی ایجاد شده است.

ظاهر جدید یوتیوب اندروید

در نهایت، با ضربه زدن بر روی نشانگر کوچک وارونه مثلثی که در کنار عنوان ویدیو است، توضیحات آن با تعداد لایک‌ها، تعداد بازدیدها و تاریخ آن نمایش داده می‌شود. این ویدئو برای اولین بار در یوتیوب منتشر شد. به گفته phonearena، این قابلیت برای برخی از ویدیوهاست که دارای توضیحات مکتوب هستند و برخی از آن‌ها بر اساس فصل‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که پیمایش آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. رابط کاربری تمام‌ صفحه جدید یوتیوب از دیروز برای کاربران اندروید منتشر شده است در حالی که کاربران iOS باید منتظر ظاهر جدیدتری برای رابط کاربری باشند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا تغییرات جدید یوتیوب برای شما مفید و کاربردی واقع شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان