حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو X4 5G احتمالا نسخه ری‌برند شده Redmi Note 11 Pro 5G خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

اگر به خاطر داشته باشید، سری پوکو X3 شیائومی دارای نسخه ای به نام X3 NFC بود. اکنون ادعا می‌شود که این نسخه در سری X4 حذف خواهد شد و یک عضو جدید با نام پوکو X4 5G به این سری خواهد پیوست. گوشی هوشمند مذکور احتمالا نسخه ری‌برند شده Redmi Note 11 Pro 5G است.

پوکو X4 5G از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار خواهد بود

پوکو X4 5G موفق به دریافت تاییدیه NTBS شده است. و از سوی این منبع می‌دانیم که دستگاه مورد بحث با شماره مدل 2201116PG در بازار های حهانی عرضه خواهد شد. در حال حاضر، نسخه مختص بازار هند این تلفن هوشمند با شماره مدل 2201116PI در  Geekbench مشاهده شده است. این دستگاه مجهز به اندروید ۱۱ بوده و مشخصاتی مشابه با ردمی نوت ۱۱ پرو دارد.

بر اساس داده های منتشر شده از سوی بنچمارک گیک بنچ، تلفن هوشمند آینده پوکو همانند ردمی نوت ۱۱ پرو، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ تأمین می‌کند. یکی از نسخه های پوکو X4 5G (احتمالا نسخه پایه) دارای ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

Redmi Note 11 Pro 5G

اگر شایعات منتشر شده توسط GSMArena به واقعیت تبدیل شوند، و پوکو ایکس ۴ فایوجی در حقیقت همان ردمی Note 11 Pro 5G باشد؛ این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل خواهد بود. همچنین صفحه نمایش این تلفن هوشمند از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. در قاب پشتی پوکو X4 5G سه لنز دوربین وجود دارد که سنسور دوربین اصلی دارای رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین دو دوربین اولترا واید و ماکرو نیز در قاب پشتی این دستگاه جای خواهند گرفت. لازم به ذکر است که دوربین های اولترا واید و ماکرو این تلفن هوشمند به تربیت دارای رزولوشن ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند.

پوکو ایکس ۴ شیائومی یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک شد

دوربین سلفی POCO X4 5G وضوح ۱۶ مگاپیکسلی داشته و در یک پانچ هول قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند آینده شیائومی، مانند بسیاری از دستگاه های میان رده اندرویدی از باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری بهره مند است ‌‌. همچنین احتمالا از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره POCO X4 5G چیست؟ آیا این دستگاه با قیمتی مشابه Redmi Note 11 Pro 5G عرضه خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی