حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو ایکس ۴ شیائومی یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | پوکو، شایعات

اگر به یاد داشته باشید گوشی شیائومی POCO X4 5G با شماره مدل 2201116PG ماه گذشته در پلتفرم گواهی SIRIM مالزی مشاهده شد. اکنون همین دستگاه توسط کمیسیون ملی پخش و ارتباطات تایلند (NBTC) تایید شده است. این گواهینامه ها نشان می دهد که پوکو ایکس ۴ شیائومی یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک می شود.

پوکو ایکس ۴ شیائومی

سازمان NBTC هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری POCO X4 5G ارایه نکرد. چیزی که داستان را گیج کننده می کند این است که همان 2201116PG با نام POCO X4 Pro 5G در TDRA دیده شد. این احتمال وجود دارد که اشتباهی در لیست TDRA وجود داشته باشد. گزارش های گذشته نشان داده است که 220116PG شماره مدل مدل هندی POCO X4 5G است.

تاییدیه پوکو ایکس ۴

تاییدیه پوکو ایکس ۴

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که POCO X4 5G یک نسخه ریبرندشده از Redmi Note 11 Pro 5G جهانی خواهد بود. همانطور که قبلاً در مورد گوشی‌های برند های Redmi یا POCO دیده بودیم ممکن است POCO X4 در مقایسه با همتای خود در برند Redmi با طراحی منحصربه‌فردی برای قاب پشتی وارد بازار شود.

مشخصات احتمالی POCO X4 5G

گوشی پوکو ایکس ۴ احتمالا دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی S-AMOLED با رزلوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتز است. این دستگاه دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود و در پشت یک دوربین سه گانه دارد که به سردمداری دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو ارایه می شود. این دستگاه ممکن است با MIUI 13 و سیستم عامل اندروید 11 پیش فرض ارایه شود. به نظر شما اگر اندروید ۱۱ با پوکو ایکس ۴ ارایه شود، چه تاثیری در محبوبیت آن بگذارد؟

تراشه Snapdragon 778G Plus، اسنپدراگون ۶٩۵ ۵جی، اسنپدراگون ۶٨٠ ۴جی و اسنپدراگون ۴٨٠ پلاس رسماً معرفی شدند!

چیپست اسنپدراگون 695 ممکن است قدرت POCO X4 5G را تامین کند. این گوشی احتمالا با حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. احتمال ارایه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وجود دارد، باتری که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه ممکن است دارای ویژگی‌های دیگری مانند بلندگوی دوگانه، اسکنر اثر انگشت کناری و اسلات کارت microSD باشد.

برند POCO هنوز گوشی هوشمند جدیدی را در سال ۲۰۲۲ عرضه نکرده است. احتمالاً POCO X4 5G می تواند اولین گوشی این شرکت در سال جاری باشد که ممکن است در اوایل این ماه در بازارهای مختلف از جمله هند رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که پوکو ایکس ۴ بتواند موفقیت پوکو X3 را تکرار کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

اندروید 11 یعنی عقب گردی ناشیانه
نا امید کننده
یعنی شیا در آپدیت دهی به مشکل خورده

ali karimi

سلام، خب قانونأ باید با اندروید 12 میداد به بازار،ولی خب 11هم خوبه، مشخصات گوشی هم بیشترش خوبه، ولی خب چیپست بازم قویتر میزاشت بهتر بود، مثلا اگه بازم مثل سری قبل، 3 سری داشته باشهx4, x4nfcوx4pro داشته باشه، میتونست دوتای اولی رو با اسنپ 778پلاس وارد بازار کنه ونسخه پرو رو با 870 یا حتی 865 وارد یازار میکرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)