حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام به‌زودی تمام ویدیو های زیر 90 ثانیه را به ریلز تبدیل می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام با تغییراتی که در مدت‌های اخیر به اپلیکیشن خود اضافه کرده، سعی داشته تا برای جذب مخاطبان و رقابت بهتر با رقیبان، این برنامه را بیش از پیش به TikTok شبیه کند. به غیر از تشویق کاربران برای ایجاد Reels با قالب‌های ساده‌تر که به شما امکان می‌دهد به محتوا واکنش نشان داده و از ویژگی Dual جدید با استفاده از دوربین جلو و پشت به‌طور همزمان به ضبط بپردازید، اکنون یک قابلیت جدید دیگر در دست ارائه دارد که طبق آن، تمامی ویدیو های زیر 90 ثانیه در اینستاگرام به شکل ریلز درآمده و برای کاربران بیشتری نیز به‌نمایش درمی‌آید.

تبدیل همه‌ی ویدیو های زیر 90 ثانیه اینستاگرام به ریلز

آیا اکانت شما عمومی است و آیا ویدیوی زیر 90 ثانیه منتشر کرده‌اید؟ در این حالت ویدیوی شما به الگوریتم Reels منتقل خواهد شد. این ویدیوها همچنین برای افراد بیشتری در این شبکه اجتماعی به نمایش درخواهد آمد.

اگر می‌خواهید یک ویدیوی جدید در اینستاگرام پست کنید، پیام موجود در تصویر پایین را مشاهده خواهید کرد که به تغییرات جدید اشاره دارد.

در این حالت، این احتمال وجود دارد کاربرانی که برای مدتی در اینستاگرام بوده‌اند بدون اینکه از Reels استفاده کنند یا با محتوای شامل آن مانند TikTok رفتار کنند، شگفت‌زده شوند.

تبدیل همه‌ی ویدیو های زیر 90 ثانیه اینستاگرام به ریلز

تبدیل همه‌ی ویدیو های زیر 90 ثانیه اینستاگرام به ریلز

Help Center اینستاگرام نحوه عملکرد این حالت جدید را شرح می‌دهد:

برای حساب‌های عمومی: هر کسی در اینستاگرام می‌تواند ریلز و ویدیوهای فید شما را که پس از در دسترس شدن ریمیکس به اشتراک گذاشته شده است، دوباره میکس کند.

    اگر یک حساب عمومی دارید، می‌توانید بدون تغییر تنظیمات حریم خصوصی حسابتان، میکس را برای ریلز، ویدیوهای فید یا هر دو غیرفعال کنید. همچنین می‌توانید ریمیکس را برای ویدیوهای جداگانه خاموش کنید.

چند استثنا در این مورد وجود دارد، مانند ویدیوهایی که قبل از تغییر امروز پست شده‌اند و ویدیوهایی که بیشتر از 15 دقیقه هستند. پست وبلاگ همچنین نشان می‌دهد که درحال‌حاضر، فقط ویدیوهای کمتر از 90 ثانیه برای سیستم جدید واجد شرایط هستند.

لازم به اشاره است که این تغییرات درست زمانی اتفاق می‌افتد که فیس‌بوک فید اصلی خود را متوقف به‌منظور تغییر الگوریتم برای عملکرد بیشتر به TikTok متوقف کرد.

نظر شما پیرامون تبدیل همه‌ی ویدیو های زیر 90 ثانیه اینستاگرام به ریلز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی