حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش ۱۰.۷ درصدی سهام تسلا پس از تحسین عملکرد این شرکت توسط Credit Suisse

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، خودرو، عملکرد تجاری شرکت ها

شرکت تسلا زمانی در ورطه سقوط و ورشکستگی قرار داشت و حالا همگان دلایل موفقیت آن را بخاطر جسارت و شهامت مثال زدنی ایلان ماسک می‌دانند. این شرکت سال به سال شاهد رشد فوق‌العاده ارزش و اعتبار خود است و حالا پس از تحسین این شرکت توسط CREDIT SUISSE، شاهد افزایش ۱۰.۷ درصدی سهام آن هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

افزایش ۱۰.۷ درصدی سهام تسلا؛ وقتی کوچک‌ترین عملکردها، تاثیرات شگفت آوری دارد…!

در ۱ فوریه، تسلا در طول جلسه مدیران خود، پس از ارتقاء رتبه سهام اعتباری سوئیس به میزان “بیشتر از عملکرد” ​​و افزایش بازار گسترده‌تر آن، سهام این شرکت تا ۱۰.۷ درصد افزایش یافت. سهام تسلا در ماه ژانویه حدود ۲۰ درصد سقوط کرده بود. از زمانی که ایلان ماسک، مدیر عامل این شرکت، در تماس اخیر با تحلیلگران ادعا کرد که این شرکت مدل جدیدی را در سال جاری عرضه نخواهد کرد، سهام آن تحت تاثیر قرار گرفته بود. او گفت که تمرکز این شرکت بر گسترش تولید در کارخانه‌های فعلی و کارخانه‌های جدید، توسعه روبات‌های انسان‌نما و توسعه فناوری رانندگی خودکار خواهد بود.

تسلا از موتور برقی Cyberquad برای استفاده کودکان با قیمت ۱۹۰۰ دلار رونمایی کرد

در ادامه، Credit Suisse می‌گوید که اکنون زمان خرید سهام تسلا با قیمت هدف ۱۰۲۵ دلار است. دان لوی (Dan Levy)، تحلیلگری است که در گزارش سرمایه گذاری روز دوشنبه خود گفت بود حاشیه سود تسلا به طور غیرمنتظره‌ای افزایش یافته است. دلایل این رخداد عمدتا به خاطر کاهش هزینه‌های شرکت بوده است. ما معتقدیم حتی حاشیه سودهای بالای آن نیز پایدار خواهد بود. در آینده قابل پیش‌بینی، تسلا پیشتازی خود را در بازار خودروهای الکتریکی حفظ خواهد کرد.

این گزارش همچنین می‌گوید که سود خالص تسلا تا به امروز عمدتا از فروش سخت‌افزار، با درصد خاصی از بخش نرم‌افزار، به‌ویژه از قابلیت رانندگی خودران به دست آمده است. همانطور که تسلا ویژگی‌های کامل‌تر خودران را منتشر می‌کند، درآمد معوق بیشتری را به دست می‌‌آورد و حاشیه سود آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

افزایش ۱۰.۷ درصدی سهام تسلا

امسال در بین خودروهای تسلا، مدل ارزان قیمتی وجود ندارد

تحلیلگران بر این باورند که اگر تسلا نتواند برخی از مدل‌های ارزان قیمت خود را روانه بازار کند، مرتکب اشتباه بزرگی خواهد شد. به گفته علی فغری (Ali Faghri)، تحلیلگر گوگنهایم، اگر تسلا نتواند یک مدل ۲۵۰۰۰ دلاری را در بازار عرضه کند، درآمد هنگفتی را برای ۱۰ سال آینده از دست خواهد داد. او افزود که در اواسط دهه ۲۰۲۲، ورود به بازار خودروهای ارزان قیمت برای حمایت از چشم‌انداز رشد تسلا حیاتی خواهد بود.

روز چهارشنبه، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، احتمال عرضه یک مدل ۲۵۰۰۰ دلاری در سال جاری را رد کرد. او گفت که این شرکت منابع خود را بر روی استفاده از فناوری خودران و اطمینان از قیمت‌های بالاتر برای خودروهایی مانند مدل 3 و مدل Y متمرکز خواهد کرد. به گفته وی، در حال حاضر مهمترین موضوع، فناوری رانندگی کاملا خودمختار است.

افزایش ۱۰.۷ درصدی سهام تسلا

ماژول دوربین چند میلیارد دلاری تسلا پیشنهادهای سامسونگ و ال‌جی را به خود جلب می‌کند

سفارش یک ماژول دوربین چند میلیارد دلاری تسلا، توجه تعدادی از شرکت‌ها را به خود جلب کرده است. این شرکت‌ها در حال حاضر در حال مناقصه برای این معامله هستند و شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ال‌جی را در فهرست طولانی پیشنهاد دهندگان می‌بینیم. گزارش کره جنوبی مدعی است که دو غول تولیدی کره‌ای، در حال انجام مناقصه برای دریافت سفارشات از تسلا هستند. این گزارش ادعا می کند که LG Innotek و Samsung Electro Mechanics و حتی بسیاری از شرکت‌های دیگر در این مناقصه شرکت می‌کنند. همچنین روند مناقصه در سه ماهه اول سال جاری به پایان می‌رسد.

تسلا با عرضه یک سوت ۵۰ دلاری با نام Cyberwhistle به پارچه اپل طعنه می‌زند

به گفته gizchina،سفارش‌های مرتبط با ماژول دوربین چند میلیارد دلاری تسلا برای مدل‌های 3، X، Y و S خواهد بود و این شرکت از آن در این محصولات استفاده خواهد کرد. این شرکت به زودی این مدل‌ها را روانه بازار خواهد کرد. علاوه بر این، سفارشات دوربین برای تولید کامیون برقی و پیکاپ برقی Cybertruck جهت مناقصه گران قیمت آن است. البته لازم به ذکر است که این مدل‌ها هنوز تولید نمی‌شوند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا برنامه‌های تسلا موفقیت‌های جدیدی برای این شرکت رقم خواهد زد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان