حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تسلا از موتور برقی Cyberquad برای استفاده کودکان با قیمت ۱۹۰۰ دلار رونمایی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

اوایل امروز، تسلا در سکوت خبری از یک ATV چهارچرخ 1900 دلاری برای استفاده کودکان با نام Cyberquad رونمایی کرد. موتور جدید تسلا، هم‌اکنون برای سفارش ازطریق وب‌سایت رسمی این شرکت در دسترس بوده و در عرض دو تا چهار هفته نیز بدست مشتریان خواهد رسید. این رونمایی غافلگیرکننده، بیش از دو سال پس از آن صورت می‌گیرد که تسلا یک طرح اولیه از موتور چهارچرخ خود را برای تمجید از خودرو Cybertruck و همراه با آن، به‌نمایش گذاشت.

تسلا Cyberquad

Cybersquad جدید، درحقیقت برای کودکان 8 سال‌ به‌ بالا با حداکثر ظرفیت وزنی 150 پوند (68 کیلوگرم) طراحی شده است. این ATV شامل یک قاب فولادی، صندلی بالشتکی و سیستم تعلیق قابل تنظیم با ترمز دیسکی عقب است. حتی میله‌های نوری LED برای تکمیل زیبایی این وسیله‌نقلیه وجود دارد. موتور تماما برقی تسلا دارای حداکثر سرعت 10 مایل‌درساعت بوده و باتری لیتیوم یونی آن تا 15 مایل (24 کیلومتر) برد را تضمین می‌کند.

تسلا Cyberquad

تسلا Cyberquad

این اولین باری نیست که Cyberquad در انظارعمومی ظاهر می‌شود؛ زیرا بسیاری از شما ممکن است آن را از رویداد حماسی معرفی Cybertruck به‌یاد داشته باشید. در آن زمان، این موتور در بستر وانت بارگیری شده و در ابتدا اعلام شد که به‌عنوان لوازم جانبی برای Cybertruck فروخته می‌شود. اکنون، نسخه کودک Cyberquad با برچسب قیمتی 1900 دلار در وب‌سایت تسلا قرار گرفته است.

همچنین در این دستگاه، سه تنظیم سرعت شامل 5 مایل‌درساعت، 10 مایل‌درساعت و 5 مایل در‌ساعت معکوس وجود دارد. تسلا بیان می‌کند که شارژ کامل آن تا 5 ساعت طول خواهد کشید و محدوده باتری می‌تواند تحت تأثیر وزن کاربر، نوع زمین و تنظیم سرعت باشد. Cyberquad در‌حال‌حاضر تنها در ایالات‌متحده به‌فروش رسیده و تسلا تضمین نمی‌کند که این وسیله تا پیش از آغاز تعطیلات سال نو میلادی در دسترس باشد.

توییتی که اوایل امروز توسط Franz von Holzhausen، طراح ارشد تسلا، منتشر شد، ویدیویی از او و بچه‌هایش را درحال سواری با Cyberquad جدید نشان می‌دهد.

دیدگاه شما چیست؟ آیا ظاهر و عملکرد موتور برقی جدید تسلا برای استفاده مخصوص کودکان را با توجه به برچسبت قیمتی ۱۹۰۰ دلاری آن می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی