تسلا با عرضه یک سوت ۵۰ دلاری با نام Cyberwhistle به پارچه اپل طعنه میزند
همانطور که پیشتر و درمورد شعله افکن شاهد بودیم، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در فروش گجتهای عجیبوغریب که اغلب ارتباط چندانی با کسبوکار اصلی این شرکت ندارند، مهارت خاصی دارد. آخرین نمونه، یک سوت ۵۰ دلاری با نام Cyberwhistle است که با طراحی مشابه خودرو وانت تسلا، Cybertruck، در وبسایت رسمی این شرکت فروخته میشود. ایلان ماسک نیز، ضمن معرفی این سوت در توییتر خود، بیان میکند که کاربران بهتر است بهجای خرید پارچه “احمقانه” اپل، محصول جدید این شرکت تولیدکننده خودرو را تهیه کنند.
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.