حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تسلا با عرضه یک سوت ۵۰ دلاری با نام Cyberwhistle به پارچه اپل طعنه می‌زند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، گجت‌های داغ

همان‌طور که پیش‌تر و درمورد شعله افکن شاهد بودیم، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در فروش گجت‌های عجیب‌وغریب که اغلب ارتباط چندانی با کسب‌وکار اصلی این شرکت ندارند، مهارت خاصی دارد. آخرین نمونه، یک سوت ۵۰ دلاری با نام Cyberwhistle است که با طراحی مشابه خودرو وانت تسلا، Cybertruck، در وب‌سایت رسمی این شرکت فروخته می‌شود. ایلان ماسک نیز، ضمن معرفی این سوت در توییتر خود، بیان می‌کند که کاربران بهتر است به‌جای خرید پارچه “احمقانه” اپل، محصول جدید این شرکت تولیدکننده خودرو را تهیه کنند.

سوت Cyberwhistle تسلا

روز سه‌شنبه، ایلان ماسک ضمن توییتی بیان کرد که تسلا یک پیشنهاد جدید برای طرفداران این برند دارد؛ یک سوت!

همچنین وی پیشنهاد می‌کند که مردم به‌جای پارچه پولیش اپل که با قیمت 19 دلار به‌فروش می‌رسد، سوت ۵۰ دلاری تسلا را خریداری کنند.

ماسک در توییتی بیان می‌کند: “پول خود را برای آن پارچه احمقانه اپل هدر ندهید، در عوض سوت ما را بخرید.

سوت Cyberwhistle تسلا

سوت Cyberwhistle تسلا

در این فهرست آمده است که Cyberwhistle یک “کلکسیون ممتاز” می‌باشد که از فولاد ضدزنگ درجه پزشکی با روکش صیقلی ساخته شده است. همچنین طراحی خاص با المان‌های زاویه‌دار تیز آن، یادآور Cybertruck آینده تسلا است؛ خودرویی کاملاً الکتریکی و سبک که این شرکت در سال 2019 معرفی کرده بود.

Cyberwhistle دارای یک پیوست یکپارچه با سوت برای تطبیق‌پذیری بیشتر نیز می‌باشد، بنابراین کاربران می‌توانند در صورت تمایل، محصول 50 دلاری را از دسته‌کلید خود آویزان کنند.

طعنه دوم تسلا به اپل، پیرامون قسمت پرداخت هزینه سوت جدید است، به‌طوری‌که مشتریان تنها می‌توانند از سرویس Apple Pay برای پرداخت وجه محصول خود استفاده کنند. در‌حال‌حاضر، تمامی موجودی Cyberwhistle به‌فروش رفته است و کاربران مشتاق برای تهیه آن، باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند.

ایلان ماسک به‌خاطر طعنه‌هایی که گاهی اوقات به کمپانی اپل می‌زند، در سطح وب شناخته شده است. او بعد از اینکه Epic علیه کمیسیون 30 درصدی اپل در روش پرداخت مستقیم اپ استور شکایت کرد، حق جانب را به سمت شرکت بازی‌ساز نشانه رفته و از عملکرد اپل انتقاد کرد.

در ماه ژوئیه نیز، ماسک در طول کنفرانس درآمد سه‌ماهه تسلا، دو عکس از اپل را نمایش داده و خاطرنشان کرد که باتری‌های خودروهای شرکتش نسبت به دستگاه‌های ساخته‌شده توسط غول فناوری، از کبالت کمتری استفاده می‌کنند.

نظر شما راجع‌به سوت جدید تسلا با نام Cyberwhistle و طعنه ایلان ماسک به اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی