حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی Recommended radios در YouTube Music منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، اخبار

یوتیوب را باید برترین پلتفرم اشتراک ویدیویی دانست که البته حوزه فعالیت این پلتفرم صرفا ویدیوها نیست. این مرجع ویدیویی سال‌هاست که در زمینه ارائه خدمات مرتبط با موسیقی نیز فعالیت وسیعی داشته است. در همین رابطه، به تازگی ویژگی Recommended radios در YouTube Music منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

ویژگی Recommended radios در YouTube Music؛ یک قابلیت جذاب و کاربردی

به گفته برخی از فعال پلتفرم ردیت، YouTube Music در حال ارائه قابلیتی به نام Recommended radios یا “رادیوهای توصیه شده” است. به جای ایستگاه‌های رادیویی ایجاد شده از یک آهنگ، ویژگی جدید یک ایستگاه از چندین آهنگ و هنرمند ایجاد کرده و آن را به کاربران توصیه می‌کند. می‌توانید دکمه صفحه اصلی را فشار دهید و تقریبا تا نیمه صفحه را به پایین پیمایش کنید تا گزینه جدید Recommend radios را در صورتی که قبلا به برنامه گوشی شما افزوده شده باشد، پیدا کنید.

در آن جا ۱۰ ایستگاه مختلف نشان داده شده است و هر بار که لیست را آپدیت کنید، کانال‌های منتخاب نیز تغییر خواهند کرد. هر ایستگاه حداکثر سه آهنگ را نشان می‌دهد که الهام بخش آن ایستگاه خاص بوده است. همچنین هر کدام از ایستگاه‌ها بر اساس عنوان یک گروه یا ژانری که ایستگاه پوشش می‌دهد نامگذاری شده است و نام دهه مرتبط با موسیقی نیز اغلب در آن گنجانده شده است.

آیکون های جدید یوتیوب به یوتیوب موزیک اضافه شد

در نسخه موبایل YouTube Music، با ضربه زدن روی یکی از ایستگاه‌ها، صفحه فهرست پخش آن ظاهر می‌شود. برخلاف پخش خودکار ایستگاه، وقتی با نسخه دسکتاپ روی آن کلیک کنید، چنین حالتی در دسترس نیست. یکی از کاربران Reddit که از دسته “Fuyou_lilienthal_yu” استفاده می‌کند در این مورد گفته است که این برگه زمانی که به بخش پایین برنامه رفتم آنجا بود. به نظر می‌رسد مانند بخش Mixes باشد، با این تفاوت که یک موضوع خاص مانند برش‌های جذاب Sangatsu no Phantasia به شما می‌دهد. همچنین داشتن یک لیست پخش با کل دیسکوگرافی SnP نیز ممکن است.

ویژگی Recommended radios در YouTube Music

او مچنین می‌گوید که به نظر می‌رسد لیست‌های پخش دیگر، شامل مواردی مانند رادیو XXX Discovery است که در آن پر از آهنگ‌های مشابه با هنرمند منبع است. به نظر نمی‌رسد که محدودیتی برای تعداد آهنگ‌های مجاز در یک ایتسگاه رادیویی وجود داشته باشد. اولین آهنگ در لیست رادیو چیزی شبیه رادیو ژنرال هوشینو یا هر چیز دیگری می‌باشد و دارای یک طومار به ظاهر بی پایان از موسیقی‌های مختلف است.

یوتیوب موزیک روی موبایل های اندورید ۹ به بالا به صورت پیش فرض نصب می شود

به گفته phonearena، در مجموع این قابلیت به نظر جالب می‌رسد، راه‌های بیشتری نیز برای کمک به شما جهت گوش دادن به موسیقی وجود دارد. برنامه YouTube Music هم‌اکنون برای iOS و اندروید در دسترس است. این ویژگی جدید در پایان هفته گذشته شروع به کار کرد و اگرچه هنوز همه کاربران به آن دسترسی ندارند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما از این قابلیت استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما یوتیوب در بخش موسیقی نیازمند چه قابلیت‌های دیگری است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان