حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهی 3C ریلمی V23 برخی از مشخصات این گوشی هوشمند را فاش کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Realme، شایعات

هفته گذشته یک تلفن هوشمند ریلمی با شماره مدل RMX3475 تاییدیه TENAA چین را دریافت کرد. در آن هنگام انتظار می‌رفت که این دستگاه ریلمی V15  نام داشته باشد. اما اکنون که RMX3475 تأییدیه 3C را دریافت کرده است، انتظار می‌رود با نام Realme V23 وارد بازار چین شود. گواهی 3C ریلمی V23 برخی از مشخصات این تلفن هوشمند را فاش می‌کند.

گواهی 3C ریلمی V23 به شارژر ۳۳ واتی این دستگاه اشاره دارد

ریلمی RMX3475 با یک شارژر ۳۳ واتی در میان داده های 3C مشاهده شده است. سال گذشته ریلمی چهار گوشی سری V یعنی Realme V11، V11s، V13 و V15 را در چین عرضه کرد. به جز V15 که با شارژر ۵۰ واتی عرضه شد، سه گوشی دیگر تنها از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کردند. به نظر می‌رسد که Realme RMX3475 می‌تواند جانشین Realme V13 از سال گذشته باشد. پس این دستگاه احتمالا ریلمی V23 نام خواهد داشت.

لیست TENAA RMX347 در گذشته نشان داد که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ است. دوربین سلفی رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته و سه لنز نیز در قاب پشتیبانی دیده می‌شوند. دوربین اصلی Realme V23 مانند بسیاری از گوشی های میان رده اندرویدی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز، ماژول این دستگاه را تکمیل خواهند کرد.

بر اساس داده های گواهی 3C ریلمی V23 این دستگاه به یک تراشه هشت هسته ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز مجهز است. انتظار داریم که این گوشی هوشمند از تراشه ای از سری ۶ کوالکام استفاده کند. با آنکه TENAA و 3C اشاره ای به نوع دقیق چیپست به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند نمی‌کنند، اما انتظار داریم که ریلمی RMX3475 از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار باشد.

ریلمی 9i با اسنپدراگون ۶۸۰ رسماً در ویتنام رونمایی شد

گزارش GizmoChina ادعا می‌کند که برای این دستگاه سه حافظه رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. همچنین این تلفن هوشمند با دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی نیز برای خرید در دسترس خواهد بود. خوشبختانه ریلمی V23 به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۲ و رابط کاربری RealmeUI 3.0 مجهز است. میان رده جدید ریلمی مانند بسیاری از گوشی های اقتصادی اندرویدی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است. این دستگاه وزن ۱۹۵ گرمی و ضخامت ۸.۵ میلی متری خواهد داشت. Realme V23 در سه رنگ آبی، شفق قطبی و رنگی موسوم به «Dark day» عرضه می‌شود.

نظر شما درباره میان رده آینده ریلمی چیست؟ ریلمی V23 با چه قیمتی ارزش خرید خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی