حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی 9i با اسنپدراگون ۶۸۰ رسماً در ویتنام رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ریلمی

هفته گذشته، تیزر رسمی ریلمی، مشخصات تلفن هوشمند Realme 9i و تاریخ رونمایی آن را مشخص کرد. هم اکنون جدیدترین گوشی هوشمند میان رده ریلمی با قیمت حدود ۳۰۰ دلار در ویتنام معرفی شده است.

ریلمی 9i برخلاف نسل قبل تنها از رفرش ریت ۹۰ هرتزی بهره مند است

امروزه به کارگیری صفحه نمایش هایی با رفرش ریت بالا حتی در محصولات مقرون به صرفه و میان رده نیز، به امری رایج تبدیل شده است. ریلمی 9i نیز از همین روند پیروی کرده و به صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی مجهز است. این نمایشگر اندازه ۶.۶ اینچی دارد. ریلمی برای جدیدترین محصول میان رده خود به سراغ تراشه شش نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ رفته است.

آن‌طور که از پست EqualLeaks مشخص است، تنها یک نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای Realme 9i در نظر گرفته شده است. البته خوشبختانه این دستگاه هم از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی کرده و هم ۵ گیگابایت رم مجازی در اختیار خواهید داشت. رم های به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند از نوع LPDDR4X و حافظه از نوع UFS 2.2 است.

در قاب پشتی ریلمی 9i می‌توان ماژول مستطیل شکل دوربین را مشاهده کرد. در این ماژول سه لنز دوربین قرار گرفته اند، که دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی به همراه گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد. همچنین دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شوند. مانند بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی، دوربین سلفی جدیدترین محصول ریلمی در پانچ هول و در سمت چپ نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. این دوربین رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

در بخش باتری نیز، Realme 9i قدرتمند ظاهر می‌شود. باتری این گوشی هوشمند حجم ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از فست شارژ ۳۳ وات نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم افزار اما دستگاه مقرون به صرفه جدید ریلمی چندان به روز نیست. این تلفن هوشمند از رابط کاربری RealmeUI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به اسپیکر های دوگانه، ضخامت ۸.۴ میلی متری و وزن ۱۹۰ گرمی اشاره کرد.

ریلمی 8i با نمایشگر ١٢٠ هرتزی، ١٠ گیگابایت رم مجازی و Helio G96 معرفی شد

نظر شما درباره Realme 9i چیست؟ آیا این دستگاه با قیمت ۶,۴۹۰,۰۰۰ دانگ ویتنام یا به عبارتی ۲۱,۲۰۰ روپیه (معادل ۲۹۰ دلار) ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخصات بدکی نداره، ولی خب 300 دلار حساب کنی به پول ما، مثلا دلار30تومانی میشه 9میلیون تومان که با مشخصاتی که داره نمیرزه در مقابل گوشیهای مثل سریpocox3, x3nfcوpro که میشه بین 6میلیون تا 7میلیون خریداری کرد، یا حتی پوکوF3 که فکر کنم نسخه 128 گیگ رو میشه تو بازار ما تا نهایت 10میلیون خریداری کرد، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی