حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا سونی اکسپریا 1 مارک 4 به دوربین زیر نمایشگر مجهز شود!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

در جدیدترین شایعات سونی Xperia 1 IV (اکسپریا 1 مارک 4) ممکن است دارای یک دوربین زیر نمایشگر باشد تا حاشیه‌ های باریک‌ تر را برای طرفداران سونی ممکن کند! به همراه شایعه ارتقا دوربین اصلی و تله‌فوتو این دستگاه، پس از مدت ها این اخبار قطعاً برای طرفداران سونی دلگرم کننده خواهد بود.

 

 

جزئیات متعددی درباره گوشی هوشمند پرچمدار سونی اکسپریا 1 مارک 4 و تاریخ عرضه از طریق منبعی در رسانه های اجتماعی چینی منتشر شده است که طی این سالها به طور مکرر اطلاعات تلفن های سونی را افشا و منتشر کرده است. طبق شایعات، Xperia 1 IV می تواند دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، حداکثر 16 گیگابایت رم و تجهیزات  دوربین مخصوص به سونی باشد.

سونی Xperia 1 III به دنیای گوشی‌ های هوشمند نشان داد که سونی از تولید پرچم‌دار خود دست نمی‌کشد و تسلیم نخواهد شد. هر چه باشد سونی در یک فرهنگ ژاپنی رشد کرده است و تسلیم ناپذیری در رگ های این شرکت جریان دارد!

سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ با Snapdragon 888 و دوربین تله متغیر رسما معرفی شد

اما راجب تاریخ معرفی پرچمدار جدید سونی، طبق گفته یک منبع موثق شایعاتی وجود دارد که عرضه در ماه می را برای سونی اکسپریا 1 مارک 4 تایید می‌کند. نسخه قبلی این پرچمدار دارای تاریخ های عرضه گیج کننده بود که از ژوئن (در چین) شروع می‌شد و تا آگوست (در سراسر جهان) ادامه می‌یافت. ممکن است روند مشابهی در مدل امسال رخ دهد.

در مورد مشخصات احتمالی گوشی هوشمند اکسپریا 1 مارک 4، منبع معتقد است که این گوشی دارای اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود که در این مرحله تقریباً قابل انتظار است. انتخاب های رم از 12 گیگابایت به 16 گیگابایت می رسد در حالی که فضای ذخیره سازی بین 256 گیگابایت و 512 گیگابایت تقسیم بندی شده است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی این پرچمدار را تامین می کند در حالی که ظاهرا جدیدترین پرچمدار سونی از شارژ PD 45 وات استفاده می‌کند. در حالی که Xperia 1 III از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژر 30 واتی پشتیبانی می کرد. همچنین گفته می‌شود که شارژ بی‌سیم در آن گنجانده خواهد شد و حتی ممکن است تغییراتی در طراحی پرچمدار سال 2022 اکسپریا وجود داشته باشد.

در آخرین شایعات سونی اکسپریا 1 مارک 4 به دوربین زیر نمایشگر مجهز خواهد شد

در آخرین شایعات سونی اکسپریا 1 مارک 4 به دوربین زیر نمایشگر مجهز خواهد شد

در مشخصه تجهیزات دوربین اولتراواید اکسپریا 1 مارک 4 همان حسگر فوق عریض 12 مگاپیکسلی(Sony Exmor RS IMX363) فهرست شده‌ است، در حالی که لنز اصلی و دوربین تله‌ فوتو ارتقا یافته‌اند. به احتمال زیاد پیکربندی  خروجی در همان رزولوشن 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل خواهد بود که برای گوشی های Xperia 1 روندی معمول است و سونی سنسور های بزرگ را برای این کار انتخاب می کند. با این حال، ممکن است مشخصات دوربین ها در نهایت متفاوت باشند زیرا شایعه ای جداگانه نشان می دهد که سنسورهای 50 مگاپیکسلی و 48 مگاپیکسلی Quad-Bayer برای Sony Xperia 1 IV حضور خواهند داشت.

آخرین شایعه مبهم اما بسیار جالب سونی Xperia 1 IV این است که پرچمدار 2022 این شرکت به دلیل جزئیات ذکر شده در بالا (دوربین، شارژ و غیره) و به دلیل چیزی که افشاگر آن را “طراحی بهبودیافته” و “عالی” می‌خواند ممکن است دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر باشد. البته این یک پست بسیار مبهم از یک افشاگر است، اما ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که سونی به طراحی عملا نمادین گوشی‌ های Xperia 1 خود بازنگری کند و بدون خیانت به فرم بلند و مستطیلی قابل ستایش آن، اصلاحات بیشتری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

 

نظر شما چیست؟ فقط با شایعات همیشگی برخورد داریم یا این بار واقعاً سونی حرکت جدید بزرگی خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری