حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر رسمی رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

دو روز پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم تاریخ برگزاری مراسم Unpacked سامسونگ برای سری Galaxy S22 مشخص شد و ٢٠ بهمن ١۴٠٠ خواهد بود. در آن زمان شاهد اعلام رسمی بودیم اما پوستر رسمی ارایه نشده بود. امروز پوستر رسمی رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ منتشر شده است. هر چند شاید چیز زیادی را به ما نگوید اما می تواند کمی درباره آن صحبت کرد.

رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

مراسم ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ سامسونگ که چهارشنبه دو هفته دیگر برگزار خواهد شد، ۲ خانواده پرچمدار را همراه خود خواهد داشت. یکی پرچمدار موبایلی این شرکت که می شود خانواده Galaxy S22 و دیگری پرچمدار تبلت های کره ای ها که می شود Galaxy Tab S8 و امسال یک عضو جدید هم دارد.

پوستر سامسونگ برای این مراسم را می توانید پایین تر ببینید:

Galaxy Unpacked 2022

Galaxy Unpacked 2022

در این پوستر ساده که پس زمینه خاکستری دارد، یک حرف S با رنگ خاص صورتی شکل دیده می شود. این مشخصا به سری Galaxy S اشاره می کند. خب شاید به خانواده تبلت های Galaxy Tab S هم همزمان اشاره داده باشد.

ما می دانیم که موبایل های خانواده Galaxy S به جز گلکسی اس ۲۱ اولترا، از S Pen پشتیبانی نمی کنند. با این حال عبارت زیر به صورت دستنویس روی پوستر درج شده است:

“استاندارد حماسی”

این می تواند به پشتیبانی از S Pen در گلکسی اس ۲۲ اولترا اشاره کند. دستگاهی که امسال به مانند اعضای خانواده Galaxy Note یک محفظه داخلی هم برای قرار دادن S Pen دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ادغام خانواده گلکسی نوت و گلکسی اس در سال ۲۰۲۲ موفق باشد؟ من فکر می کنم پاسخ مثبت را باید به این پرسش داد. چرا سامسونگ حالا ۲ خانواده پرچمدار دیگر در دسته دستگاه های تاشو هم دارد و نمی تواند همزمان ۴ خانواده پرچمدار موبایلی را مدیریت کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)