حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ برگزاری مراسم Unpacked سامسونگ برای سری Galaxy S22 مشخص شد: ٢٠ بهمن ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ بالأخره تاریخ برگزاری مراسم Unpacked جدید خود را مشخص کرده است؛ اما این بار، یکی از مهم‌ترین اتفاقات این روزها در این رویداد به وقوع می‌پیوندد: رونمایی از سری Galaxy S22! تاریخ برگزاری مراسم Unpacked سامسونگ برای رونمایی از خانواده گلکسی S22، ٢٠ بهمن ١۴٠٠ خواهد بود. در ادامه، به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.

تاریخ برگزاری مراسم Unpacked سامسونگ در راستای رونمایی از خانواده Galaxy S22

مدتی پیش، سامسونگ اولین تیزر Galaxy S22 Ultra را منتشر کرد.

 

تیزر رسمی سامسونگ برای ادغام گلکسی نوت و اس در Galaxy S22 Ultra

 

به نقل از Gizmochina، اولین رویداد Unpacked سامسونگ برای هر سال جدید میلادی، معمولاً در حوالی دی ماه تا فروردین ماه برگزار می‌گردد. چند روز پیش، سامسونگ رسماً تأیید کرده بود که رویداد بعدی Unpacked، در بهمن ماه برگزار می‌شود. اما به هر حال، سامسونگ این تاریخ را بالأخره به اطلاع برخی از کاربران رسانده است! اما تاریخ برگزاری مراسم Unpacked بعدی سامسونگ، چه زمانی است؟

خب، طبق تصویر فاش شده از اعلامیه سامسونگ، این کمپانی کره‌ای در تاریخ ٩ فوریه ٢٠٢٢ (٢٠ بهمن ١۴٠٠) مراسم Unpacked بعدی را میزبانی خواهد کرد. این اطلاعات، توسط برخی از کاربران فضای مجازی منتشر شده است که می‌گویند یک اعلامیه رویداد Unpacked 2022 به آن‌ها داده شده است. این آگهی، آن‌ها را به فرم رزرو و پیش ثبت نام هدایت می‌کند.

در نهایت و پس از تکمیل فرم، سامسونگ به این دسته از کاربران اطلاع داده است که تاریخ برگزاری مراسم Unpacked بعدی، ٢٠ بهمن ١۴٠٠ خواهد بود. سامسونگ این رویداد را به صورت زنده از وبسایت رسمی‌اش پوشش خواهد داد.

اما دقیقاً در این رویداد، قرار است شاهد چه اتفاقاتی باشیم؟ خب، اتفاقاتی که به وقوع پیوستن آن‌ها قطعی به نظر می‌رسد، رونمایی از دو سری محصولات جدید سامسونگ، یعنی خانواده Galaxy S22 و Galaxy Tab S8 است. هم اکنون گلکسی اس ٢٢، گلکسی اس ٢٢ پلاس، گلکسی اس ٢٢ اولترا و اعضای مختلف سری Galaxy Tab S8 برای پیش خرید و رزرو قابل دسترسی هستند. گفتنی است که سامسونگ هدایایی را برای خریداران این محصولات در این برهه زمانی در نظر گرفته است؛ از جمله اعتبار خرید ۵٠ دلاری!

انتظار می‌رود که سری Galaxy S22 سامسونگ با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 معرفی شود. البته باید در نظر داشت که این گوشی‌ها در برخی از مناطق با Exynos 2200 به دست مشتریان می‌رسند. گلکسی اس ٢٢ ظاهراً دارای ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی و ١٢ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

علاوه بر این، مدل‌های پرچمدار این سری از سیستم عامل اندروید ١٢ پیش فرض به همراه رابط کاربری OneUI 4.0 برخوردار خواهند بود. در نهایت، نسخه برتر این خانواده از قلم S-Pen و جایگاه اختصاصی برای تعبیه آن استفاده خواهد کرد. ظرفیت باتری این دستگاه، برابر با ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. اولن شارژر آن نیز به ۴۵ وات می‌رسد.

نظر شما در مورد این تاریخ در راستای برگزاری مراسم Unpacked سامسونگ چیست؟ فراموش نکنید که ترنجی مانند همیشه، این رویداد را در سریع‌ترین زمان پوشش خواهد داد. 😉

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️