حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی های جدید ویجت At a Glance پیکسل به زودی منتشر خواهند شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

گوگل شاید نتوانسته باشد با عرضه سری پیکسل ۶ سنگ تمام بگذارد و یک محصول کاملا بی نقص را عرضه نماید. اما این موضوع توان و قدرت نرم‌افزاری این غول بزرگ را زیر سوال نخواهد برد. زیرا به تازگی مشخص شده است که ویژگی های جدید ویجت At a Glance پیکسل به زودی منتشر خواهند شد. با ترنجی همراه باشید.

ویژگی های جدید ویجت At a Glance پیکسل؛ گوشی‌های گوگل بهتر از همیشه…!

یکی از ویژگی‌های مهم سری پیکسل، وجود ویجت Pixel At a Glance است که در بالای صفحه اصلی آن را خواهید دید. این ویجت روز، تاریخ، دما و شرایط آب و هوایی را به شما نشان می‌دهد. اگر قراری مهمی دارید که در تقویم گوگل قرار گرفته شده باشد که قرار باشد به زودی اعلان آن نمایش داده شود، ویجت مذکور، آن را نمایش می‌دهد.

گوگل آپدیت‌هایی را برای سری پیکسل ۶ ارائه کرده است تا بسیاری از باگ‌هایی را که به هنگام عرضه روی این گوشی شناسایی شده بود را برطرف نماید. همانطور که می‌دانید بسیاری از کاربران از زمان دریافت این آپدیت متوجه پیشرفت‌های عمده در نحوه عملکرد پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو خود شده‌اند، گوگل همچنین ویژگی‌های جدیدی را به ویجت Pixel At a Glance اضافه کرده است.

انتشار آپدیت پیکسل 6 گوگل برای رفع مشکلات اثر انگشت

قابلیت‌های جدید این ابزار کاربردی چه خواهند بود؟

این ویژگی‌ها در ویجت Pixel’s At a Glance از صفحه تنظیمات در دسترس هستند. با فشار طولانی روی آن (البته پس از باز کردن قفل صفحه اصلی) و ضربه زدن روی گزینه Customize شما را به تنظیمات صفحه اصلی می‌برد و می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. در ادامه همچنین می‌توانید به ویجت At a Glance بروید و روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید. در آن‌جا قادر هستید تا ویژگی تایمر و کرونومتر را تغییر دهید که اطلاعات تایمر و کرونومتر موجود در برنامه ساعت را در ویجت نشان می‌دهد.

شما حتی می‌توانید زمان خواب را تغییر دهید. حتی زمان خواب‌های آینده شما از برنامه ساعت در این ویجت (At a Glance) نمایش داده می‌شود. همین کار را می‌توانید برای برنامه تناسب اندام خود نیز انجام دهید و فعالیت برخی برنامه‌های تناسب اندام مانند Adidas Running و Strava در این ویجت ظاهر می‌شود.

ویژگی های جدید ویجت At a Glance

برخی از ویژگی‌های جدید ویجت «در یک نگاه» یا همان At a Glance که گوگل قول اضافه کردن آن‌ها را داده است، شامل قابلیتی است که وقتی دوربین آیفون خانه شما خاموش باشد، این ویجت یک اعلان متنی ارسال می‌کند و تصویر کوچکی از شخصی که در جلوی درب خانه شماست روی ویجت ظاهر می‌شود. همچنین زمانی که چراغ قوه گوشی هنوز روشن است، یک یادآوری از At a Glance در این مورد به شما هشدار می‌دهد. برخی از این ویژگی‌های جدید از طریق آپدیت منتشر خواهند شد اما هنوز همه کاربران آن‌ها را دریافت نکرده‌اند. شما می‌توانید از گوشی پیکسل خود برای مشاهده تصاویر فردی که زنگ خانه شما را به صدا در می‌آورد استفاده کنید.

اولین آپدیت ماهانه امسال برای پیکسل های گوگل منتشر خواهد شد؛ اما نه برای پیکسل 6

به گفته PhoneArena، دوربین‌های زنگ در خانه که با ویجت At a Glance کار می‌کنند باید با Google Assistant و برنامه Google Home سازگار باشند. در آینده، آپدیت جداگانه‌ای، یک سوئیچ برای این ویژگی خاص در ویجت At a Glance اضافه می‌کند. همچنین به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید گزینه تاریخ یا آب و هوا را از ویجت حذف کنید. این ویجت در سال ۲۰۱۷ و همزمان با پیکسل ۲ گوگل عرضه شده بود.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ویجت At a Glance یا “در یک نگاه” برای شما مفید و کاربردی واقع شده است؟ به نظر شما چه قابلیت‌های دیگری باید در این ویجت حضور داشته باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان