حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری Meizu با Pentax در میزو ۱۹ ممکن است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، میزو

حدودا ۱۰ ماه پیش بود که میزو ۱۸ و میزو ۱۸ پرو با اسنپدراگون ۸۸۸ رسما معرفی شدند. شش ماه پس از آن هم میزو 18s Pro و میزو 18s با تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس رونمایی شدند. حالا کم کم وقت آن است که به پرچمدار بعدی آن نگاه کنیم. گفته می شود که همکاری Meizu با Pentax در میزو ۱۹ ممکن است. همچنین رندرهای مختلفی از طراحی احتمالی آن وجود دارد.

میزو ۱۹ و همکاری Meizu با Pentax

میزو سالانه گوشی‌های هوشمند زیادی عرضه نمی‌کند و مدتی است که از بازار تقریبا خارج شده است. با این حال اخیراً با Meizu 10 که یک گوشی هوشمند اقتصادی به شمار می رود، بازگشته است. چند روز پیش هوانگ ژیپان، مدیرعامل Meizu در مصاحبه ای گفت که در سال 2022 این برند بر روی ارایه ای آسان برای استفاده و منحصر به فرد در محصولات تلفن همراه پرچمدار به سبک Meizu و برای مصرف کنندگان تمرکز خواهد کرد. احتمالا این دستگاه باید پرچمدار آینده Meizu 19 باشد.

اگرچه هیچ اطلاعات رسمی در مورد میزو ۱۹ وجود ندارد، اما اولین رندر از این گوشی هوشمند را داریم. این فقط یک رندر است بنابراین ممکن است با واقعیت فاصله زیادی داشته باشد.

میزو ۱۹

میزو ۱۹

رندر نشان می دهد که Meizu 19 می تواند یک رنگ سفید خیلی جالب را هم در عقب و هم در جلو داشته باشد. این گوشی هوشمند همچنین از یک صفحه نمایش کم حاشیه با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی استفاده می کند. شاید حسگر اثرانگشت هم با آن ادغام شده باشد.

در پشت Meizu 19 با یک دوربین سه گانه و همچنین یک سنسور ToF ارائه می شود. یکی از لنزهای مستطیلی باید زوم پریسکوپ باشد. همچنین ماژول دوربین دارای کلمه “Pentax” است. این نشان می دهد که این Meizu با Pentax در دوربین Meizu 19 همکاری خواهد کرد.

به گفته مدیر عامل Meizu، این شرکت در سال ۲۰۲۲ بر ایجاد پرچم‌دار قوی، با کاربری آسان و منحصر به فرد به سبک Meizu تمرکز خواهد کرد. این شرکت از سنسورهای نسل دوم کوالکام 3D Sonic استفاده خواهد کرد. Meizu همچنین تجربه کاربر را از طریق ترکیب نرم افزار و سخت افزار با نسل جدید Flyme 9 بهبود خواهد بخشید.

همکاری سونی با Meizu برای استفاده از رابط کاربری Flyme

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این برند چینی قدیمی اما کمرنگ در بازار بتواند در سال ۲۰۲۲ موفق ظاهر شود؟ پیش از حتی ما درباره احتمال خرید Meizu توسط شرکت خودروسازی Geely هم شایعاتی شنیده بودیم.

کمپانی خودروساز جیلی قصد دارد با تصاحب Meizu به تجارت گوشی‌های هوشمند بپیوندد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)