حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری سونی با Meizu برای استفاده از رابط کاربری Flyme

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سونی

میزو شرکت چینی سازنده موبایل است که آن چنان سروصدای خاصی ندارد. این شرکت اما رابط کاربری اختصاصی خود با نام Flyme را توسعه می دهد. امروز و خیلی غیرمنتظره شاهد اعلام همکاری سونی با Meizu برای استفاده از رابط کاربری Flyme هستیم. این یعنی رابط کاربری نزدیک به اندروید خام سونی کاملا جایگزین خواهد شد؟ هنوز هیچ چیز رسما مشخص نیست.

همکاری سونی با Meizu

امروز در ۲ اطلاعیه مشترک از سوی حساب کاربری Flyme و اکسپریا شاهد اعلام همکاری دوجانبه این دو برند هستیم. در تصاویر زیر می توانید این اطلاعیه ها را که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است ببینید.

همکاری سونی با Meizu

همکاری سونی با Meizu

همکاری سونی با Meizu

همکاری سونی با Meizu

با تلاش برای بررسی و ترجمه متن چینی اطلاعیه اول که در صفحه اکسپریا منتشر شده است، متوجه شدیم که این همکاری بین سونی چین و میزو انجام می شود که برای بهبود تجربه کاربری کاربران چین سونی است. هر چند که این برند سهم خاصی در چین ندارد اما این همکاری منعقد شده است.

همکاری مذکور به این معنی نیست که کل رابط کاربری میزو را روی اکسپریاهای سونی ببینیم و به احتمال زیاد به این معنی که برخی سرویس ها و نرم افزارهای آن را برای تجربه بهتر کاربران چینی سونی شاهد خواهیم بود. این سرویس ها به صورت از پیش نصب شده با قابل نصب به اختیار کاربر ارایه خواهد شد.

سونی عنوان کرده است که قصد دارد محصولات جدیدی را در خانواده Xperia 1 عرضه کند اما جزئیات بیشتری در این زمینه ارایه نمی کند.

کمی درباره رابط کاربری Flyme 

Flyme 9

Flyme 9

رابط کاربری Flyme یک رابط کاربری شخصی سازی است که توسط Meizu برای تلفن های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Android توسعه یافت. برخی از ویژگی های کلیدی آن برنامه های کاملاً بازطراحی شده، قابلیت استفاده با یک دست و بهینه سازی عملکرد است. نسخه فعلی Flyme دارای طراحی مسطح متمایز، بهینه سازی های مختلف برای عملکرد است.

نسخه اولیه، Flyme 1.0 مبتنی بر اندروید 4.0.3 با نام “Ice Cream Sandwich” برای Meizu MX در 12 ژوئن 2012 و بعداً برای Meizu M9 منتشر شد. این رابط کاربری به دلیل طراحی رابط کاربری ساده و در عین حال زیبا مورد تمجید قرار گرفتند.

Flyme 2.0 بعداً در سال 2012 همراه با Meizu MX2 منتشر شد. این سرویس خدمات ابری بهبود یافته و پشتیبانی ریشه داخلی را در میان سایر پیشرفت ها به ارمغان آورد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این همکاری سونی و میزو چقدر به گسترش سهم ژاپنی ها در چین کمک کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

😮

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)