حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Xiaomi Mix 5 Pro را ببینید: همان جایگزین Xiaomi 12 Ultra

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، شیائومی

شیائومی Mi 11 Ultra و Mix 4، دو دستگاه پرچمدار شیائومی در سال ٢۰٢١ بودند که عملکرد بسیار خوبی هم داشتند. بر اساس گفته‌های قبلی، ما ممکن است شاهد عدم ارائه Xiaomi 12 Ultra باشیم. به همین ترتیب، شیائومی Mix 5 Pro جایگزین احتمالی Xiaomi 12 Ultra خواهد بود. اکنون، رندر Xiaomi Mix 5 Pro طراحی این دستگاه را به ما نمایش می‌دهد.

رندر Xiaomi Mix 5 Pro با همان طراحی شایعه شده

همان طور که گفتیم، صحبت‌هایی مبنی بر عدم رونمایی از Xiaomi 12 Ultra مطرح هستند.

 

رونمایی Xiaomi 12 Ultra احتمالاً هیچگاه به واقعیت تبدیل نمی‌شود!

 

به گزارش EqualLeaks، منبع شناخته شده طراحی رندر گوشی‌ها پیش از رونمایی آن‌ها، یعنی Let’sGoDigital، به تازگی رندر گوشی پرچمدار بعدی شیائومی، یعنی Xiaomi Mix 5 Pro را در فضای مجازی منتشر کرده است. در واقع، این رندر تا حدودی برای یک گوشی سری Mix، عجیب و غریب است. اما با این وجود، شما باید یک نکته را نیز به خاطر داشته باشید.

بر اساس دلایل مستدل در مطلب اشاره شده، Xiaomi 12 Ultra ممکن است هیچ وقت روشنایی روز را نبیند. از طرف دیگر، چنین شایعاتی در مورد Xiaomi Mix 5 Pro وجود ندارد و این گوشی و دیگر اعضای سری Mix 5 شیائومی، حتی تأییدیه‌هایی را دریافت کرده‌اند. اما این رابطه در مورد Xiaomi 12 Ultra، صدق نمی‌کند. به هر حال، با وجود این حجم از شبهات در مورد Xiaomi 12 Ultra، احتمالاً Xiaomi Mix 5 Pro قرار است جایگزین آن شود.

اما اگر بخواهیم نگاهی به رندر منتشر شده از Xiaomi Mix 5 Pro نیز داشته باشیم، متوجه می‌شویم که اوضاع بیشتر از آنچه که تصورش را می‌کردیم، پیچیده است! با توجه به طراحی Xiaomi Mix 5 Pro در این رندرها، می‌توان همان طراحی لو رفته از Xiaomi 12 Ultra را مشاهده کرد! در نتیجه، می‌توان برداشت دیگری هم از این قضیه داشت: شیائومی ١٢ اولترا کنسل نشده است؛ بلکه قرار است با نام دیگری روانه بازار شود!

به همین ترتیب، شیائومی میکس ۵ پرو که جانشین احتمالی Xiaomi 12 Ultra است، دارای طراحی عجیبی است. در قاب پشتی، ماژول دوربین دایره‌ای به چشم می‌خورد. این دایره بزرگ، تقریباً یک سوم قاب پشتی را در اختیار دارد. با ورود به جزئیات این ماژول دوربین، می‌توان ۴ دوربین مختلف، از جمله یک دوربین با لنز پریسکوپ تله فوتو را مشاهده کرد. فلش LED چندگانه و ابزارهای کمکی فوکوس نیز در این میان قابل مشاهده هستند.

نکته جذاب ماجرا، این است که لوگوی Leica نیز بر روی قاب پشتی Xiaomi Mix 5 Pro حک شده است. در نتیجه، ما قرار است شاهد شکل گیری اولین همکاری میان لایکا و شیائومی در پرچمدار بعدی چینی‌ها باشیم! ظاهراً حسگر تصویر اصلی دوربین این گوشی، دارای وضوح ۵٠ مگاپیکسلی است.

فریم این دستگاه، فلزی است و درگاه Type-C و اسپیکر استریو نیز در آن تعبیه شده است. در نهایت، نوبت به قاب جلویی دستگاه می‌رسد؛ جایی که در آن، نمایشگر بزرگ بدون زائده دیده می‌شود. شیائومی در Mix 4 نیز از نمایشگر بی زائده و دوربین سلفی درون نمایشگر استفاده کرده بود.

اگر بخواهیم مروری به مشخصات این گوشی داشته باشیم، باید بگوییم که Xiaomi Mix 5 Pro با نمایشگر ۶.٧۴ اینچی از نوع AMOLED با لبه‌های تخت و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی روانه بازار خواهد شد. مغز متفکر این پرچمدار، جدیدترین پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 است. دوربین سلفی درون نمایشگر Xiaomi Mix 5 Pro، دارای وضوح ۴٨ مگاپیکسلی خواهد بود. در نهایت، این گوشی از شارژر پر توان ٢٠٠ واتی شیائومی پشتیبانی خواهد کرد! در کنار آن، شما می‌توانید از شارژر بی سیم ۵٠ واتی نیز برای تأمین کردن انرژی Mix 5 Pro استفاده کنید.

نظر شما در مورد طراحی احتمالی Xiaomi Mix 5 Pro چیست؟ آیا این گوشی را می‌پسندید؟ چه انتظاری از شیائومی در رابطه با پرچمدار جدیدش دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️