حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال عبور Realme از شیائومی و سامسونگ در بازار هند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

باور کنید یا نه برند Realme در سال 2018 وارد بازار شد و در اصل برای رقابت با شیائومی در هند ظهور کرد. در این بازار محلی، این شرکت به موفقیت چشمگیری دست یافته است. سهم این شرکت در حال رشد قوی بوده و در سه ماهه چهارم سال گذشته توانست ۱۷ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. حالا با توجه به آمار احتمال عبور Realme از شیائومی و سامسونگ در بازار هند وجود دارد.

احتمال عبور Realme از شیائومی

این نتیجه گیری توسط تحلیلگران Canalys انجام شد. شرکتی که نتایج عملکرد شرکت های مختلف در بازار موبایل هند را در چارک آخر سال گذشته تجزیه و تحلیل کردند. طبق محاسبات آنها، ریلمی توانست حدود 7.6 میلیون گوشی هوشمند را روانه بازار کند و تنها برندی از 5 برند اول هند است که رشد نشان می دهد. جالب این که سال قبل، سهم آن 12 درصد و رشد سالانه 49 درصد بود.

آمار چارک پایانی سال ۲۰۲۱

آمار چارک پایانی سال ۲۰۲۱

ریلمی برای اولین بار در بازار هند سوم شده است. برند شماره یک شیائومی بود که 21 درصد از بازار گوشی های هوشمند را در اختیار دارد اما این آمار 6 درصد کمتر از سال گذشته است. از نظر فروش باید گفت که این برند به 9.3 میلیون دستگاه رسید. سامسونگ با 19 درصد در مقابل 21 درصد در سال گذشته در جایگاه دوم قرار گرفت و توانست 8.5 میلیون گوشی را روانه بازار کند.

ویوو و اوپو به ترتیب با 13 و 11 درصد در بازار هند در رده های چهارم و پنجم قرار گرفتند. در سه ماهه چهارم سال گذشته در مجموع 44.5 میلیون گوشی هوشمند در مقایسه با 43.8 میلیون دستگاه در سال گذشته به فروش رسید.

آمار کل سال ۲۰۲۱ در بازار هند

آمار کل سال ۲۰۲۱ در بازار هند

اگر شاخص های کل سال 2021 را در نظر بگیریم، برند ریلمی با فروش 24.2 میلیون گوشی چهارمین برند هند شد و افزایش سالانه 15 درصدی دارد. در صدر 5 تای برتر، شیائومی قرار داشت که 25 درصد بازار هند را در اختیار داشت و 40.5 میلیون گوشی موبایل فروخته است. در رتبه دوم سامسونگ قرار دارد که سهم آن ۱۹ درصد در مقابل ۲۰ درصد سال ۲۰۲۰ بود.

نظر شما چیست درباره رشد بی نظیر Realme چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)