حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 10R با Dimensity 9000 در فصل دوم ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

به‌تازگی گزارش جدیدی ازطریق وب‌سایت androidcentral منتشر شده است که گنجینه‌ای از اطلاعات در مورد برنامه‌ها و استراتژی کلی کمپانی وان پلاس را دراختیار ما قرار می‌دهد. در این گزارش آمده است که تقسیم‌بندی گوشی‌های هوشمند این شرکت در هر دسته به این صورت خواهد بود؛ سری شماره‌گذاری‌شده شامل گوشی‌های پرچم‌دار است (مانند وان پلاس ۱۰ پرو)، مدل‌های با برند R بازارهای منطقه را هدف قرار می‌دهند، دستگاه‌های Nord و Nord CE میان‌رده‌ها هستند و گوشی‌های سری Nord N نیز به‌عنوان دستگاه‌های اقتصادی عرضه خواهند شد. درادامه، جزئيات تراشه مورداستفاده در سری R پرچمدار آینده وان پلاس با نام OnePlus 10R نیز ذکر شده است که از تجهیز این گوشی هوشمند به چیپست مدیاتک Dimensity 9000 حکایت دارد.

وان پلاس 10R با تراشه Dimensity 9000

صحبت از مدل‌های R شد، وان پلاس 9RT به‌تازگی در هند به‌عنوان جانشین مدل‌های 9R عرضه شده است، اما ظاهراً در اواخر امسال یک مدل 10R نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. نه‌تنها این مورد، بلکه بازارهای جهانی ظاهراً میزبان نسخه‌ی معمولی از سری OnePlus 10 در کنار ۱۰ پرو که پیش‌تر در چین رونمایی شده بود، خواهند بود.

درحالی‌که 10 و 10 پرو (که ظاهراً در فروردین‌ماه به‌صورت جهانی معرفی می‌شوند) از اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برند، وان پلاس 10R از مدیاتک دیمنسیتی 9000 استفاده خواهد کرد.

پس از مدت‌ها استفاده از چیپست‌های کوالکام، وان پلاس ابتدا مسیر استفاده از تراشه‌های مدیاتک را با Nord 2 طی کرده و اکنون که سازنده تراشه تایوانی دارای یک پردازنده پرچمدار مناسب و درخور رقابت می‌باشد، آماده است آن را به سری پرچمداران خود نیز انتقال دهد.

وان پلاس 10R با تراشه Dimensity 9000

وان پلاس 10R با تراشه Dimensity 9000

براساس این شایعه، دلیل عدم استفاده وان پلاس از Dimensity 9000 در وان پلاس ۱۰ و ۱۰ پرو به علاقه‌ی کاربران آمریکای شمالی به شبکه mmWave 5G و عدم پشتیبانی تراشه مدیاتک از آن مربوط می‌شود. همچنین گفته شده است که OnePlus 10R با صفحه‌نمایش 120 هرتزی AMOLED و “حداقل” 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی راهی چین و هند خواهد شد.

OnePlus 10R می‌بایست در فروشگاه‌های این کشورها در پایان سه‌ماهه دوم عرضه شود. تأخیر مربوطه در ارائه‌ی این دستگاه نیز احتمالا به این دلیل است که وان پلاس می‌خواهد به 9RT فرصتی برای فروش بیشتر بدهد. این گوشی ابتدا قرار بود در ماه اکتبر در هند عرضه شود، اما مشکلات مربوط به OxygenOS 12 باعث شد که این دستگاه سرانجام در ماه جاری در کشور مذکور عرضه شود.

دیدگاه شما پیرامون معرفی گوشی هوشمند وان پلاس 10R با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی