حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی Buds Air 3 در در رنگ آبی و طراحی خاص خود در چین معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

ریلمی در رویداد معرفی که امروز برای Realme GT Neo3 برگزار شد، هدفون های بی سیم ریلمی Buds Air 3 را نیز در همان رنگ و لعاب خاص خود معرفی کرد. هر دوی این دستگاه ها دارای طرح رنگی بسیار مشابهی هستند. به نظر می‌رسد که این برند امیدوار است آنها را به صورت همزمان با یکدیگر بفروشد.

ریلمی در هدفون Buds Air 3 از همان رنگ و نوار های دوگانه موسوم به نسخه Le Mans در گوشی Realme GT Neo3 استفاده می‌کند. این شرکت ادعا میکند از فرآیند پوشش هفت‌ گانه و فناوری پاشش رنگ UV استفاده می‌کند. این هدفون‌ های TWS از نوع طراحی داخل گوشی استفاده می‌کنند و دارای درایور 10 میلی‌متری LCP Dynamic Bass Boost هستند که می‌تواند صدا را با تاخیر بسیار کم 88 میلی‌ثانیه تولید کند.

همراه با رنگ‌ ویژه، این هدفون‌ها در رنگ‌های آبی و سفید نیز به فروش می‌رسند. ریلمیBuds Air 3 دارای سیستم کاهش نویزی موسوم به “دریای عمیق” است که می‌تواند نویز را تا 42 دسی بل کاهش دهد و حتی اولین گواهینامه کاهش نویز با کارایی بالا را از Rheinland دریافت کرده است. این سیستم با استفاده از میکروفون های دوگانه کار می‌کند.

ریلمی Buds Air 3 در در رنگ آبی و طراحی خاص در چین معرفی شد

عمر باتری ریلمی Buds Air 3

عمر باتری وعده داده شده حداکثر 30 ساعت با قاب شارژ در حالت عادی و 22 ساعت با ANC روشن است. بدون قاب، این هدفون ها 5.5 ساعت دوام می‌آورند. قابلیت 10 دقیقه شارژ برای ارائه 100 دقیقه استفاده نیز وعده داده شده است.

ریلمی Buds Air 3 با استاندارد مقاومت IPX5 در برابر آب در انواع مختلف محافظت می شود. اگرچه این امتیاز فقط به هدفون محدود می شود و با کیس بهتر است دل را به دریا نزنید!

به نقل از منبع، در فروش اولیه کاربران می‌توانند ریلمی Air Buds 3 را فقط با حدود 54 دلار خریداری کنند در حالی که قیمت واقعی آن حدود 63 دلار است. پیش فروش در چین از امروز آغاز می‌شود و فروش رسمی یک هفته دیگر، یعنی از 10 فروردین ماه 1401 آغاز خواهد شد.

 

هدفون جدید ریلمی را با توجه به طراحی و امکانات و در نهایت قیمت آن می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری