حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری کاملا بیسیم ریل‌می بادز ایر (Realme Buds Air) تاریخ ۲۶ آذر معرفی می شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی، لوازم جانبی

این روزها همه برندها یک هندزفری کاملا بی سیم یا “بادز” معرفی می کنند و ریلمی هم از قاعده مستثنی نیست. امروز رسما تایید شد که هندزفری کاملا بیسیم ریل‌می بادز ایر (Realme Buds Air) تاریخ ۲۶ آذر معرفی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هندزفری کاملا بیسیم ریل‌می بادز ایر

هندزفری کاملا بیسیم ریل‌می بادز ایر

هندزفری کاملا بیسیم ریل‌می بادز ایر

هندزفری کاملا بیسیم ریل‌می بادز ایر هرچند در بخش ظاهری تفاوت چندانی با نمونه‌های موجود در بازار ندارد، با این حال اولین گجت پشتیبانی کننده از فناوری شارژ بی‎سیم ساخت ریل می محسوب می‌شود؛ پیش‌تر حتی گوشی‌های پرچم‌داری مانند ریلمی ایکس ۲ پرو نیز بدون بهره مندی از این ویژگی راهی بازار شده‌اند.

هندزفری کاملا بیسیم ریل‌می بادز ایر همچنین توانسته عنوان اولین هدفون واقعاً وایرلس ریل را کسب کند. این محصول با تمام شارژرهای پشتیبانی کننده از استاندارد Qi سازگاری دارد؛ از این رو تقریبا می‌توان باتری آن را با تمام پدهای شارژ بی‎سیم موجود در بازار شارژ کرد.

ناگفته نماند که تصویر فوق به همراه توضیحات مذکور به واسطه اکانت توییتر مدیرعامل ریل منتشر شده است و مراسم رونمایی اصلی در تاریخ ۲۶ آذر ماه برگزاری خواهد شد. البته انتظار داریم در این تاریخ نسخه جهانی گوشی Realme X2 Pro هم رونمایی گردد.

هندزفری کاملا بیسیم ریل‌می بادز ایر

هندزفری کاملا بیسیم ریل‌می بادز ایر

در حال حاضر حداقل میدانیم که ایرفون ریل می بادز ایر در سه رنگ زرد، مشکی و سفید با بیس ۱۲ میلی‌متری راهی بازار خواهد شد و برای افرادی که پیش‌تر یکی از مدل‌های Realme X2 Pro, Realme XT, Realme 5 Pro, یا Realme X پیش خرید کرده باشند، با تخفیف ۵.۶ دلاری ارائه می‌گردد.

نظر شما درباره هندزفری کاملا بیسیم ریل‌می بادز ایر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

محصولات Realme کیفیت خوبی دارند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)