حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی از سری گلکسی S22 سامسونگ 20 بهمن 1400 خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هر روز اطلاعات جدیدی از سری سامسونگ گلکسی اس 22 و تاریخ عرضه این سری منتشر می‌شود. و بر طبق این اطلاعات، ما پیش‌تر از این در ترنجی خوانده بودیم که تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 22 در 19 بهمن ماه 1400 خواهد بود اما گزارش‌ های جدید از کره جنوبی به تاریخ 20 بهمن ماه 1400 برای رویداد معرفی محصولات جدید سامسونگ از جمله سری گلکس S22 سامسونگ اشاره دارند. با ما در ترنجی در ببرسی این خبر همراه باشید.

 

 

این اطلاعات از Ice Universe، افشاگر معروف اخبار سامسونگ و از شبکه های اجتماعی چینی، به سوی سایت های خبری می‌آید، و بر همین اساس این احتمال وجود دارد که این تاریخ صرفاً برای بازار چین باشد و 19 بهمن ماه هنوز هم زمانی باشد که شاهد عرضه جهانی این سری باشیم.

انتظار می رود سری گلکسی اس 22 سامسونگ در زمان عرضه شامل سه دستگاه باشد. قدرتمندترین آنها گلکسی اس 22 اولترا خواهد بود که اولین پرچمدار سری S با قلم داخلی محسوب می شود. چیزی که تاکنون صرفاً منحصر به سری گلکسی نوت بوده است اما وقتی که فعلاً سری نوت وجود ندارد شاید اینکه قلم خود را به سری S قرض بدهد ایده خوبی به نظر برسد!

رونمایی سری گلکسی S22 سامسونگ در تاریخ 20 بهمن ماه

به نقل از منبع سامسونگ اس 22 اولترا باید برخی از ویژگی‌های جدید را برای مخاطبان جهانی به ارمغان بیاورد، مانند صفحه آمولد LTPO جدید که از نرخ نوسازی پویا از 1 هرتز تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و حتی یک گوریلا گلس ویکتوس پلاس هنوز معرفی نشده، که در روی صفحه آن برای محافظت قرار می‌گیرد. سایر مشخصات ارتقاء هاییست که در گذشته نیز به آنها اشاره شده بود، که شامل مواردی مانند شارژ سریع سیمی 45 واتی و 15 وات بی سیم برای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می‌شود.

گزارشات قبلی حاکی از ارائه دو گوشی گلکسی اس ٢٢ و گلکسی اس ٢٢ پلاس با دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی به همراه حسگر تصویر ISOCELL GN5 هستند. پس از این دو دستگاه، گلکسی اس ٢٢ اولترا هم به نمایشگری خمیده و دوربین اصلی چهارگانه ١٠٨ مگاپیکسلی پیشرفته‌تر تجهیز می‌شود. دوربین فوق عریض ١٢ مگاپیکسلی و دو حسگر تصویر ١٠ مگاپیکسلی برای زوم لنز تله فوتوی ٣ برابری و زوم لنز پریسکوپ تله فوتوی ١٠ برابری نیز در Galaxy S22 Ultra حضور خواهند داشت.

همچنین انتظار می رود تبلت های سامسونگ گلکسی تب اس 8 نیز در همین رویداد وارد بازار شوند.

 

منتظر رونمایی از سری گلکسی S22 سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima68

سلطان داره میاد🤩😍🤩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری