حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو رسمی کالبدشکافی شیائومی ۱۲ را ببینید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

چندی پیش، شیائومی از جدیدترین گوشی های پرچمدار خود رونمایی کرد. تلفن هوشمند شیائومی ۱۲ یک پرچمدار کوچک بوده و دارای صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی است. شاید یک نمایشگر ۶ اینچی چندان برای شما کوچک به نظر نرسد. اما حقیقت آن است که این دستگاه نسبت به اکثر پرچمداران موجود در بازار اندازه کوچک تری دارد. هم اکنون ویدئو رسمی کالبدشکافی شیائومی ۱۲ منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

کالبدشکافی شیائومی ۱۲، تراکم بالای قطعات موجود بر روی برد این گوشی را فاش می‌کند

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، شیائومی ۱۲ اندازه بزرگی ندارد. بنابراین، شرکت تولید کننده این گوشی هوشمند چالشی برای جایگذاری قطعات مختلف درون یک فضای کوچک داشته است. این موضوع را می‌توان از تراکم زیاد برد این دستگاه متوجه شد. همچنین مشهود است که علاوه بر تراکم زیاد قطعات، شیائومی به چیدمان قطعه ها نیز توجه کرده است.

مطابق با گزارش GizChina، شیائومی برای قرار دادن تمام قطعات در یک فضای کوچک نه تنها از یک مادربرد دوگانه استفاده کرده است، بلکه قطعات نیز با تراکم بسیار بالایی بر روی آن سوار شده اند. همچنین سنسور دوربین اصلی نیز درون برد ادغام شده تا فضای بیشتری برای سایر قطعه ها باشد. در قاب میانی گوشی به وضوح می‌توان تعداد زیادی شیار را مشاهده کرد. این طراحی تضمین می‌کند که ضخامت تلفن همراه تحت تأثیر قرار نگیرد و محدودیت های زیادی برای طراحی مادربرد ایجاد نگردد.

 

 

 

در انتهای این ویدئو می‌توان باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری شیائومی ۱۲ را مشاهده کرد. این باتری، از نوع نسل جدید باتری های شیائومی با به کارگیری اکسید کبالت لیتیوم است. همچنین بر روی این باتری، یک سیم پیچ دایره ای شکل دیده می‌شود که امکان شارژ Xiaomi 12 را به صورت وایرلس و با حداکثر توان ۵۰ وات فراهم می‌کند.

سیستم خنک کننده شیائومی ۱۲

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند و سایر قطعات، به راحتی و تنها با یک اشاره کوچک از برد جدا می‌شوند. این میزان از راحت جدا شدن قطعات منطقی نبوده و احتمالا پیش از شروع ضبط این ویدئو، قطعات متصل به برد کمی کمی جابجا شده تا راحت تر جدا شوند. همچنین در ویدئو کالبدشکافی شیائومی ۱۲، خنک کننده عظیم ۲,۶۰۰ میلی متری این دستگاه نیز مشهود می‌گردد. همان‌طور که می‌بینید این سیستم خنک کننده به قاب پشتی این دستگاه متصل بوده و مساحت زیادی دارد.

محبوبیت شیائومی ١٢ ایکس برای کاربران بسیار بالا و ستایش شده است!

نظر شما درباره پرچمداران جدید این غول فناوری چینی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی