حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محبوبیت شیائومی ١٢ ایکس برای کاربران بسیار بالا و ستایش شده است!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی، برندی است که به گوشی‌های قاتل پرچمدار، به وفور در میان محصولات آن پیدا می‌شود. این گوشی‌های قاتل پرچمدار، آمار فروش بسیار خوبی دارند. محبوبیت شیائومی ١٢ ایکس، به طرز عجیبی در میان کاربران زیاد است. اما دقیقاً Xiaomi 12X چگونه این عنوان را به دست آورده است؟

محبوبیت شیائومی ١٢ ایکس و رضایت اکثر کاربران از آن!

گوشی Xiaomi 12X با Snapdragon 870 در چین معرفی شد.

 

شیائومی 12X رسماً معرفی شد؛ قدرتمند اما مقرون به صرفه!

 

به نقل از GizChina، نزدیک به دو هفته پیش شیائومی از نسل جدید سری پرچمداران خود رونمایی کرد. این خانواده از گوشی‌های شیائومی، متشکل از سه عضو مختلف است. ارزان‌ترین و محبوب‌ترین گوشی در میان این دستگاه‌ها، Xiaomi 12X است. دو دستگاه دیگر، شیائومی ١٢ و شیائومی ١٢ پرو هستند که آن‌ها نیز رکوردهای فروش جدیدی را شکسته‌اند. با این حال، محبوبیت شیائومی ١٢ ایکس در میان کاربران، بسیار زیاد است.

گوشی Xiaomi 12X با قیمت پایه ٣,١٩٩ یوان (معادل ۵٠١ دلار آمریکا) عرضه می‌شود. این گوشی، از برچسب قیمتی کم‌تری نسبت به دو برادر بزرگ‌ترش، یعنی شیائومی ١٢ و شیائومی ١٢ پرو با قیمت‌های ٣,۶٩٩ یوانی (معادل ۵٨٠ دلار آمریکا‌) و ۴,۶٩٩ یوان (معادل ٧٣٧ دلار آمریکا) برخوردار است. مشخصاً قهرمان اصلی و فعلی شیائومی، گوشی پرچمدار Xiaomi 12 Pro است. اما شیائومی ١٢ ایکس، دستگاهی بسیار محبوب در میان مشتریان محسوب می‌شود.

محبوبیت شیائومی ١٢ ایکس

شیائومی پس از آنکه Xiaomi 12X را از چند روز پیش آماده عرضه کرد، توانست رضایت بسیاری از مشتریان فروشگاه Jingdong را به دست بیاورد. نرخ رضایت از گوشی Xiaomi 12X، چیزی در حدود ١٠٠ درصد است! این یعنی شیائومی ١٢ ایکس تقریباً توانسته است هر آنچه که کاربران از آن می‌خواهند را ارائه دهد و نقص کم‌تری نسبت به همتایان خود داشته باشد! این گوشی، دیگر دستگاه سری شیائومی ١٢ است که مانند Xiaomi 12 ابعاد جمع و جوری دارد. اندازه نمایشگر هر دو، ۶.٢٨ اینچ هست. همچنین نمایشگر هر دو گوشی، دارای رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و +Full HD است. بنابراین، کارکرد با این گوشی به وسیله یک دست، بسیار ساده است.

این گوشی هوشمند، با تراشه شناخته شده Snapdragon 870 روانه بازار می‌شود. درست است که این تراشه، پرچمدار کوالکام محسوب نمی‌شود. با این وجود، عملکرد آن در سطحی است که می‌تواند بسیاری از کارهای سنگین را نیز به راحتی انجام دهد. تراشه دو گوشی دیگر این خانواده، Snapdragon 8 Gen 1 است.

انرژی Xiaomi 12X، به لطف باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌‌شود. شما می‌توانید با استفاده از شارژر ۶٧ واتی درون جعبه این گوشی، آن شارژ کنید. شیائومی ١٢ ایکس، فاقد پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم است. علاوه بر این موضوع، شیائومی ١٢ ایکس از رابط کاربری MIUI 13 و اندروید ١٢ پیش فرض بهره مند است.

نظر شما در مورد این میزان از محبوبیت شیائومی ١٢ ایکس چیست؟ فکر می‌کنید که شیائومی این گوشی را در بازار جهانی به فروش برساند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

انتظار دیگری هم نمی‌رفت ، وقتی محصول خوب باشه و قیمتش خوب باشه و فروشنده بجای سود ۱۱۰ درصدی (مثل اپل) سود منطقی روی قیمت بکشه چرا رضایت (قلبی نه اینکه گوشی بگیری ۱۱۰۰ دلار ولی دوربین پیروسکوپی و سنسور انگشت و حاشیه و بریدگی کم و باطری و شارژر ضعیف در حد honor 4 و نمایشگر بدون باگ و لرزش و رفرش بالا و تراکم پیکسلی بالا نداشته باشه و صرفا برای رفع کمبود ها و خود خاص پنداری مزمن با گریه و چشم نازک کردن و کار دهنی از پارتنر یا شوهر و پدرت هدیه گرفته باشی)نداشته باشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️