حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۲ شیائومی نزدیکتر از چیزی است که فکر می کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شیائومی

حتما متوجه شده اید که بازه رونمایی گوشی های اقتصادی Redmi تقریبا کمتر از ۶ ماه شده است. در حال حاضر حدودا دو ماه و نیم از معرفی Redmi Note 11 گذشته است. زمانی که کمتر از ۱ ماه از معرفی این خانواده گذشته بود (حدودا یک ماه و نیم پیش) شاهد نظرسنجی مدیر Redmi درباره ردمی نوت ۱۲ و صحبت درباره نسل بعدی سری K بودیم. حالا هم در اخبار می شنویم که تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۲ شیائومی نزدیکتر از چیزی است که فکر می کنید. به نظر می رسد نسبتا زود باید منتظر Redmi Note 12 باشیم.

معرفی ردمی نوت ۱۲ کی خواهد بود؟

اوایل آبان بود که شیائومی با سری Redmi Note 11 طرفداران خود را در چین شگفت زده کرد. این خانواده به صورت رسمی هنوز وارد بازار جهانی نشده است، اما سازنده در حال آماده سازی جانشین‌ش هستند. یک منبع خبری به تازگی اطلاعاتی در مورد گواهی 12 دستگاه پیدا کرده است که برخی از آنها ممکن است در خانواده Redmi Note 12 ارائه شوند.

ابتدا باید یادآور شوم که شماره مدل K16 متعلق به Redmi Note 11 Pro با شارژر  67W و K16U متعلق به Redmi Note 11 Pro Plus با شارژر 120W است. شماره مدل L16 می تواند متعلق به Redmi Note 12 Pro باشد. اگر ترتیب حروف الفبای انگلیسی را دنبال کنید L پس از K است و منطقی به نظر می رسد که این کد برای نسل بعدی باشد. بر همان وزن می توان گفت که L16U باید مخفف Redmi Note 12 Pro Plus باشد.

مدل K19 به Redmi Note 10 5G و K19P به Poco M3 Pro 5G اختصاص دارد. شماره مدل Redmi Note 12 و همتای پوکو آن (شاید Poco M5 Pro) می تواند L19 و L19P باشند. در نهایت L19N می تواند نسخه ردمی نوت 12 مجهز به NFC باشد.

برای مرور چیزهای نسبتا پیچیده ای که بالا گفتیم:

  1. ۱- ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس با مدل L16U
  2. ۲- ردمی نوت ۱۲ پرو با مدل L16
  3. ۳- ردمی نوت ۱۲ با مدل L19
  4. ۴- ردمی نوت ۱۲ پلاس با مدل L19P
  5. ۵- ردمی نوت ۱۲ دارای NFC با مدل L19N
ردمی

ردمی

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه ها وجود ندارد. در همین حال، منبع خبر عنوان کرد که زمان عرضه ردمی نوت ۱۲ باید حوالی بهار ۱۴۰۱ باشد. شاید کمی بعید برسد این زمان ارائه زودهنگام اما با توجه به تقویم ارایه محصولات ردمی باید گفت که آنقدرها هم غیرقابل باور نیست.

احتمال اینکه این سری بتواند وارد بازار چین شود بسیار بیشتر است و پس از آن وارد بازار جهانی می شود. همچنین، فراموش نکنید که عرضه قریب الوقوع خانواده Redmi Note 12 تنها یک فرضیه است.

ردمی K50 با اسنپدراگون ۸۷۰ در راه است

شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از سری Redmi K50 در چین است. چند روز پیش یک گوشی هوشمند سری Redmi K50 با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در چند گواهی دیده شد. به تازگی هم گوشی هوشمند شیائومی که گمان می رود متعلق به سری Redmi K50 باشد، با تراشه Snapdragon 870 در وب سایت بنچمارک Geekbench 5 دیده شده است.

این گوشی هوشمند جدید با شماره مدل 22021211RC در بنچمارک Geekbench دیده شد. ظاهراً این یکی از اعضای میان رده سری Redmi K50 است، نه بالاترین نمونه آن ها. این دستگاه در تست‌های تک هسته‌ای Geekbench 5 امتیاز 963 و در بخش چند هسته ای 3123 امتیاز را کسب کرد. این نتایج تا کنون برای یک گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 870 خوب است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید بهار ۱۴۰۱ شاهد خانواده ردمی نوت ۱۲ باشیم؟ من که فکر می کنم بعید نباشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)