حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل Airpods Pro 2 تا پایان پاییز ۱۴۰۱ ارایه می شود؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

چند ماهی است که اخبار مربوط به اپل AirPods Pro 2 را می شنویم. گفته می شود که این محصول باید در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. به تازگی DigiTimes گزارش می دهد، تامین کنندگان اپل در حال آماده شدن برای ارائه ایرپادهای پیشرفته جدید هستند. به این ترتیب احتمالا اپل Airpods Pro 2 تا پایان پاییز ۱۴۰۱ ارایه می شود.

اپل Airpods Pro 2

با توجه به افشای اطلاعات مختلف، هدفون جدید AirPods Pro 2 باید طراحی جدیدی داشته باشد. جدا از این و آنچه مهمتر است، این محصول قرار است ویژگی های صوتی بهبود یافته ای را ارائه دهند. مثلا آنها می توانند صدای Apple Music را بدون افت پخش کنند.

از حوالی تابستان امسال اپل موزیک 75 میلیون آهنگ بدون افت کیفیت یا ALAC را برای مشترکین خود ارایه کرد. در آن زمان، چون ایرپادزهای پرو و مکس از این فرمت پشتیبانی نمی کرند، کاربران به شدت ناراضی بودند.

اپل Airpods Pro 2

اپل Airpods Pro 2

در مورد ویژگی‌های کلیدی، اخبار مربوط به آن‌ها عمدتاً از سوی تحلیلگر اپل، مینگ-چی کو منتشر شده است. او اخیراً گزارش داده است که این هدفون دارای یک کیس شارژ بازطراحی شده خواهد بود. این قاب برای استفاده با Find My یک قابلیت شنیداری منتشر می کند. تا کنون فقط خود ایرپادهای قبلی هنگام درخواست کاربر برای پیدا کردن آن ها، صدایی ضعیف منتشر می کردند. حالا اما قاب جدید AirPods Pro دارای یک بلندگو خواهد بود. این به کیس کمک می‌کند تا صدای بلندتری ایجاد کند و کاربران بتوانند راحت‌تر آن را پیدا کنند.

پیش از این MacRumors تصاویری از این کیس را به نمایش گذاشت. شما این تصویر را بالاتر مشاهده می کنید. ما شاهد سوراخ های بلندگو و اتصالات جانبی احتمالی در خود کیس بودیم. البته اینها هنوز در قالب شایعات است و هیچ کس نمی تواند صحت آنها را تأیید کند. اما تمام شایعات ذکر شده مکمل یکدیگر هستند.

همانطور که گفتیم محدودیت پخش بدون افت کیفیت صدا در این نسل ایرپادز پرو حذف خواهد شد. در واقع، به دلیل محدودیت‌های پهنای باند بلوتوث، هیچ ایرپاد موجود از اپل نمی‌تواند صدای بدون افت کیفیت را از سرویس Apple Music پخش کند. در مصاحبه اخیر، یکی از مدیران اپل به رسانه ها گفت که این محدودیت ها اجازه نمی دهد محصول ارزش خود را ثابت کند. به علاوه، او فاش کرد که تیم «پهنای باند بیشتری» از آنچه که بلوتوث به تنهایی می‌تواند فراهم کند، می‌خواهد.

احتمال سایزبندی در ایرپادز پرو ۲

اپل AirPods Pro 2 باید در دو اندازه باشد و ساقه ای که از گوش بیرون می ماند را هم نخواهد داشت. هدفون های آینده بدنه گردتری خواهند داشت.

این تحلیلگر همچنین گفت که ایربادهای نسل بعدی یا AirPods Pro 2 در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ یعنی مصادف با پاییز ۱۴۰۱ برای خرید در دسترس خواهند بود. این کمی دیرتر از پیش بینی تابستان ۱۴۰۱ است که قبلا شنیدیم. کو همچنین معتقد است که شاید اپل در آینده ویژگی های نظارت بر سلامت را اضافه کند، چیزی که پیش از این سامسونگ در سال ۲۰۱۸ با Gear Icon X (خانواده پیش از گلکسی بادزها) ارایه می کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر ایرپادز پرو ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)