حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل RedMagic 7 در میان داده های TENAA مشاهده‌ شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوبیا

دستگاه جدید نوبیا با شماره مدل NX679J در پایگاه داده صدور گواهی TENAA چین مشاهده شده است. این دستگاه برای اولین بار در نوامبر ۲۰۲۱ در میان داده های SIG با نام RedMagic 7 مشاهده شده بود. همچنین در ماه دسامبر این تلفن هوشمند موفق به دریافت گواهی 3C چین شد. و اکنون نیز مشخصات کامل RedMagic 7 از طریق پایگاه صدور گواهینامه TENAA فاش شده است.

نوبیا RedMagic 7 با پشتیبانی از فست شارژ ۱۶۵ واتی عرضه خواهد شد

ادعا می‌شود گوشی هوشمند گیمینگ RedMagic 7 دارای ابعاد ۷۸.۳۳×۹.۵×۱۷۰.۵۷ میلی متر است و وزن ۲۱۵ گرمی دارد. صفحه نمایش این دستگاه ۶.۸ اینچی و از نوع OLED بوده و دارای رزولوشن FullHD+ یا همان ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل است. با توجه به آنکه شاهد استفاده از پنل OLED در این گوشی هستیم، انتظار می‌رود سنسور اثر انگشت نیز به زیر صفحه نمایش برود. با آنکه مشخصات کامل Nubia RedMagic 7 در لیست TENAA مشاهده شده است، اما متاسفانه لیست مذکور اشاره ای به تصاویر این تلفن هوشمند گیمینگ نمی‌کند.

RedMagic 6

این دستگاه از یک تراشه هشت هسته ای ناشناخته ۲.۹۵ گیگاهرتزی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد نوبیا به سراغ Snapdragon 8 Gen 1 برای جدیدترین محصول خود برود. این دستگاه احتمالا با ۸ گیگابایت / ۱۲ گیگابایت و یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید. همچنین سه حافظه ۱۲۸ گیگابایت/ ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی نیز برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است.

مطابق با گزارش GizmoChina، جزئیات دوربین RedMagic 7 به وضوح در لیست TENAA ذکر نشده است. اما گفته می‌شود که این دستگاه در مجموع به چهار دوربین مجهز شده است. و سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی دارد. از این رو، به نظر می‌رسد که ماژول دوربین موجود در قاب پشتی RedMagic 7 دارای سه لنز دوربین باشد.

گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی رسما معرفی شد

نوبیا ردمجیک ۷ از سیستم عامل اندروید ۱۲ برخوردار خواهد بود. همچنین گواهی 3C این دستگاه تأیید می‌کند که ردمجیک ۷ از فست شارژ ۱۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید، RedMagic 6 با باتری ۵۰۵۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی عرضه شد. اما از آنجایی که گفته می‌شود ردمجیک ۷ با پشتیبانی از شارژ سریع  ۱۶۵ واتی عرضه می‌شود، احتمالا به باتری کوچک‌تری (حدود ۴,۵۰۰ میلی آمپر) مجهز خواهد شد. در نهایت انتظار می‌رود این تلفن هوشمند گیمینگ در رنگ های جذاب سبز، مشکی، قرمز و آبی به دست کاربران برسد.

نظر شما درباره تلفن هوشمند گیمینگ آینده نوبیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی