حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ١٢ پرو با MIUI 13، روان‌ترین تجربه کاربری موجود را ارائه می‌دهد!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی پس از آن که رابط کاربری MIUI 13 را معرفی کرد، ادعا می‌کرد که بسیار در بخش روان‌تر و بهتر شدن این رابط کاربری نسبت به قبل تلاش کرده است. ثمره این موضوع، مشخص شده است! شیائومی ١٢ پرو، جدیدترین پرچمدار شیائومی است. گفته می‌شود که این گوشی، روان‌ترین تجربه کاربری موجود را با MIUI 13 ارائه می‌دهد!

شیائومی ١٢ پرو و روان‌ترین تجربه کاربری موجود در گوشی‌ها!

سری Xiaomi 12 چند روز قبل در چین رونمایی شد.

 

شیائومی ١٢ پرو و شیائومی ١٢ معرفی شدند: پرچمدارانی دوربین محور و قدرتمند!

 

به گزارش GizChina، ما در حال حاضر، در برهه زمانی هستیم که گوشی‌های پرچمدار زیادی با فناوری‌های تازه رونمایی می‌شوند و قرار است این روند، فعلاً ادامه دار باشد. در بخش گوشی‌های اندرویدی، اکثر آن‌ها از Snapdragon 8 Gen 1 استفاده خواهند کرد. این تراشه، آخرین محصول پرچمدار کوالکام است و پیشرفت زیادی را از نظر سطح عملکرد از خود نشان می‌دهد.

اما همان طور که می‌دانید، یک دستگاه هوشمند فقط دارای سخت افزار نیست و بخش نرم افزار آن نیز حائز اهمیت بسیاری است. اکثر گوشی‌های پرچمدار، دارای سخت افزار یکسانی هستند. اما چیزی که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند، بخش نرم افزار و تجربه کاربری نهایی است. برای همین است که بسیاری از تولید کنندگان، میلیون‌ها دلار سرمایه را صرف بهینه سازی رابط کاربری و نرم افزار گوشی‌های خود می‌کنند. اما هم اکنون، لیستی از برترین دستگاه‌های موجود از لحاظ تجربه کاربری، منتشر شده است.

بنچمارک چینی Master Lu، اخیراً جدولی از روان‌ترین گوشی‌های موجود را از چند روز گذشته منتشر کرده است. همان طور که مشاهده می‌کنید، شیائومی ١٢ پرو با کسب امتیاز ۲١۶.٢ در صدر جدول قرار گرفته است. رتبه دوم نیز به شیائومی ١٢ و رتبه سوم به Oppo Find N تعلق دارد.

خب، این نشان دهنده پیشرفت چشمگیر تجربه کاربری MIUI 13 است. ترکیب این رابط کاربری با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی متغیر نمایشگر و Snapdragon 8 Gen 1، بهترین ترکیب موجود را می‌سازد و به همین ترتیب، شیائومی فاتح فعلی بخش تجربه کاربری می‌شود! البته باید توجه داشته باشید که این نتیجه، مربوط به نسخه چینی MIUI است که بهینه‌تر است.

همچنین شیائومی همیشه در صدر این جدول قرار نگرفته است. رابط کاربری MIUI 13 دارای چندین مزیت قابل توجه است. این ویژگی‌ها، سبب افزایش سرعت پردازش و پایداری در رابط کاربری می‌شود. همچنین با استفاده از بهینه سازی اولویت انجام عملیات، محاسبات متمرکز و قابلیت Atomic Storag، این رابط کاربری بهتر از نسل‌های قبل شده است.

در مقایسه با MIUI 12.5، سرعت لود شدن برنامه‌های شخص ثالث تا ١۵ درصد بیشتر شده است. همچنین روانی کارکرد نسبت به این نسخه بین ٢٠ تا ٢۶ درصد افزایش یافته است.

در لیست جدید منتشر شده از Master Lu، گوشی‌های مهم دیگری از جمله اوپو رینو ٧، گوشی‌های سری آنر ۶٠، موتورولا Edge X30 و Edge S30 و iQOO Neo 5 SE حضور دارند.

جالب این جاست که تنها گوشی‌هایی که با وجود تراشه ضعیف‌تر در این لیست رتبه بالایی دارند، گوشی‌های سری آنر ۶٠ هستند! تراشه آنر ۶٠ و آنر ۶٠ پرو، به ترتیب Snapdragon 778G و Snapdragon 778G Plus می‌باشد.

نظر شما در مورد اعطای این عنوان به شیائومی ١٢ پرو چیست؟ آیا شما قبول دارید که این گوشی بهترین تجربه کاربری را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

فقط تقدیم به طرفداران سامسونگ و هواوی درسته خبر بسیار خوشحال کننده ای هست ولی همچنان پردازنده چالش اصلی گوشی هست که امیدوارم مشکل اصلی با لیتوگرافی جدید tsmc که نسل جدید پردازنده کوالکام در فروردین ماه قرار است تولیدش شروع بشه تمامی مشکلات حل بشه . نه به لیتوگرافی سامسونگ

Mahdi

به احتمال زیاد سامسونگ مقصر اصلی نیست

mohammad MI

اگه بهینه سازی های لازم صورت گرفته باشه بدون شک خیلی خوب میشه
تو عمل باید ببینیم👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️