حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تنها آیفون های ۱۴ پرو مکس و ۱۴ پرو از سوراخ نمایشگر بهره می‌برند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

شایعات زیادی درباره آیفون های آینده اپل وجود دارد. به نظر می‌رسد گوشی های هوشمند آینده این شرکت شامل تغییرات مهمی باشند. گزارشات گذشته مدعی بودند که سری آیفون ۱۴ طراحی ناچ را کنار خواهند گذاشت. گزارش های جدید اما جزئیات بیشتری را فاش می‌کنند. گفته می‌شود تنها آیفون های ۱۴ پرو به پانچ هول مجهز می‌شوند و دو نسخه دیگر همچنان استفاده از ناچ را ادامه خواهند داد.

قرار دادن دوربین سلفی و سایر سنسور ها در پانچ هول آیفون ۱۴، چالشی برای اپل است

مارک گورمن از بلومبرگ، در آخرین نسخه خبرنامه Power On، ادعا کرده است که مدل‌های سری آیفون ۱۴ فاقد بریدگی صفحه نمایش خواهند بود. در عوض، این گوشی های هوشمند از پانچ هول کپسولی شکلی برای قرار گیری دوربین سلفی و سایر سنسور ها استفاده می‌کنند.

پیش از این، اپل گفته بود که استفاده از ناچ برای قرار دادن سنسورهای مورد نیاز برای دوربین جلو و همچنین ویژگی Face ID ضروری است. بنابراین، جالب خواهد بود که ببینیم این غول فناوری کوپرتینویی چگونه موفق می‌شود تمام سنسور ها را در یک محفظه کوچک قرار دهد. قبل از این گزارش جدید مارک گورمن، نشریه کره‌ای The Elec ادعا کرده بود که آیفون های ۱۴ پرو و ​​۱۴ پرو مکس به جای بریدگی نمایشگر، از پانچ هول استفاده می‌کنند.

طراحی ناچ اپل با آیفون X آغاز شد

حتی مینگ چی کو، تحلیلگر اپل نیز ادعا کرده است که چهاردهمین سری از آیفون های اپل دارای سوراخ نمایشگر خواهند بود. این گزارش های متعدد در مورد یک موضوع واحد، نشان می‌دهد که به احتمال زیاد، با شایعات معتبری روبرو هستیم. طراحی ناچ معروف اپل با معرفی آیفون X آغاز شد. طراحی مذکور از آن زمان تا کنون هیچ تغییر خاصی نداشته است. مهم‌ترین تغییر در مدت اخیر کوچک تر شدن سایز ناچ در گوشی های سری آیفون ۱۳ بود.

آیفون های اپل پر فروش ترین گوشی هوشمند چین در دو ماه اخیر بوده اند

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، تلفن های هوشمند iPhone 14 و iPhone 14 Max  همچنان از بریدگی صفحه نمایش برخوردارند. و تنها آیفون های ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس از پانچ هول کپسولی شکلی بهره خواهند برد. قطعا یکی از چالش های اپل، به کارگیری دوربین سلفی و سنسور های دیگر در یک ابعاد کوچک است. برخی گزارش ها ادعا می‌کنند که اپل به سراغ دوربین ToF خواهد رفت. برخی دیگر نیز می‌گویند که طراحی لنز unibody به این شرکت کمک می‌کند اندازه ماژول دوربین سلفی را کاهش دهد.

نظر شما چیست؟ آیا این استراتژی اپل می‌تواند علاقه مندان به خرید آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس را نا‌امید کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فردا هم خبر میشنویم نسخه پریمیوم ۱۴ پرو و پرو مکس پانچ کپسولی دارن و زمان معرفی هم میبینیم همون ناچ حفظ شده😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی