حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

شیائومی اخیراً از گوشی های “12” و “12Pro” در چین رونمایی کرده است. این گوشی ها با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده اند که جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام برای گوشی های اندروید است. اگر به این گوشی علاقه دارید می توانید در این مطلب کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو را تماشا کنید.

کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو

پس از باز کردن مهر و موم چسب اطراف پنل پشتی شیشه، می‌توانیم چیدمان یک برد اصلی و دسته دوربین را در قسمت بالا، باتری در مرکز و برد دوم را در قسمت پایین همراه با بخش شارژ، بلندگوها و موتور هپتیک را ببینیم.

کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو

کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو

بسیاری از کانکتورها، ماژول‌ها، دوربین‌ها و سیم های مربوط به مادربرد باید قبل از بیرون آمدن مادربرد حذف شوند. اسنپدراگون 8 نسل 1 برای خنک شدن از فیلم هیت سینک، فویل مسی، گریس سیلیکونی و یک صفحه حرارتی بزرگ VC به مساحت 2900 میلی متر مربع استفاده می کند.

شیائومی ۱۲ پرو اولین گوشی هوشمندی است که با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX707 و ۲ دوربین دیگر با سنسورهای 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 است. دوربین اصلی از یک لنز 7 تکه با OIS استفاده می کند در حالی که بقیه شامل یک لنز تله فوتو 5 قطعه و یک لنز 6 تکه فوق عریض هستند. دوربین جلو هم 32 مگاپیکسلی است.

هر دو ماژول RAM و Storage موجود در این گوشی توسط SK Hynix با استانداردهای LPDDR5 و UFS 3.1 تولید می شوند. همچنین مشخص شد که اسکنر درون نمایشگر از مجموعه نازک‌تر و گران‌تری ساخته شده است. در نهایت، گفته می شود که موتور ویبره با موتور Taptic آیفون قابل مقایسه است.

شیائومی 12 پرو همچنین دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی LTPO AMOLED است. باتری 4600 میلی آمپر ساعتی قادر به شارژ سیمی سریع 120 واتی و شارژ بی سیم سریع 50 واتی است.

در اینجا شما می توانید ویدیو کالبدشکافی شیائومی ۱۲ پرو را ببینید:

 

 

 

نظر شما درباره شیائومی ۱۲ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)