حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حاشیه نازک و متقارن صفحه نمایش گلکسی S22 در رندرهای جدید این دستگاه دیده شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، رندر، سامسونگ، موبایل

سامسونگ از زمان گلکسی S6 به بعد که تصمیم به تغییر طراحی آن گرفت، رفته رفته به یک بلوغ خاص در طراحی محصولات خود رسید. گام دوم ارتقای طراحی گوشی‌های موبایل با کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش رقم خورد. جایی که سامسونگ در آن نیز پیش قدم شد. به تازگی رندرهای جدیدی از پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شده است که حاشیه نازک و متقارن صفحه نمایش گلکسی S22 را نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حاشیه نازک و متقارن صفحه نمایش گلکسی S22؛ حس خالص فوق‌العاده بودن

شاید اگر به جزئیات کوچک توجه خاصی نکنید، متوجه این موضوع نشود. اما بیشتر افشاگری‌های مرتبط با طراحی خانواده گلکسی S22، عمدتا بر روی بزرگ‌ترین و بدون شک تأثیرگذارترین عضو فوق‌العاده آن یعنی گلکسی S22 الترا متمرکز شده است. البته ذکر این نکته لازم است که ، همه کاربران مایل به خرید گلکسی S22 Ultra 5G نخواهند بود. از میان کسانی که می‌توانند هزینه پرچمدار مجهز به قلم S Pen را بپردازند، مطمئنا کسانی هستند در میان آن‌ها بدنه جمع و جورتر و کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند. S22 معمولی و S22 پلاس از نظر حمل و نقل و جابجایی، راحتی بیشتری برای کاربران به همراه خواهد داشت.

مقایسه ظاهری سامسونگ Galaxy S22 با iPhone 13 Pro Max اپل پیش از معرفی رسمی

اگر جزئی از آن دسته از خریداران احتمالی سری گلکسی S22 هستید، احتمالا از دیدن تصاویر جدید Ice Universe در توییتر خوشحال خواهید شد. این افشاگر معروف امروز بر روی مدل اصلی و معمولی S22 تمرکز کرده است تا نکته مهمی درباره طراحی فوق‌العاده آن را برجسته کند که در میان کاربران به آن توجه زیادی شده است. این تصاویر به حاشیه‌های نازک، هماهنگ و متقارن صفحه نمایش گلکسی S22 اشاره دارد.

حاشیه نازک و متقارن صفحه نمایش گلکسی S22

زیبایی خاص و تماشایی گلکسی S22 سامسونگ

همانطور که مشخص است، برای اینکه دستگاه مذکور اساسا بدون حاشیه باشد، نیازی به منحنی‌های خاص نمایشگر در اطراف قاب گوشی ندارد. علاوه بر این، ما از قبل‌تر نیز می‌دانیم که وجود یک قاب کوچک برای عملکرد یک گوشی هوشمند چقدر خوب است. مطمئنا این همان چیزی است که سامسونگ قصد دارد به عنوان نکته مهم و برتری دهنده گلکسی S22 معمولی، در قیاس با گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 الترا بر آن تکیه کند.

ماکت گلکسی S22 اولترا رندر های منتشر شده قبلی را تأیید می‌کند

حاشیه صفحه نمایش در این پرچمدار جدید تا حد امکان به حداقل کاهش یافته است. حالا هم به نظر می‌رسد که طراحی بسیار شیک Galaxy S22 5G بدون افزایش هزینه‌های تولید صورت گرفته است. همانطور که می‌دانید، این تصاویر به هیچ وجه اولین رندرهایی نیستند که پنل جلویی گلکسی اس 22 سامسونگ با صفحه نمایش 6.1 اینچی را به نمایش می‌گذارند. در واقع جنبه مهم این تصاویر، جزئیات و کیفیت بالای آن‌ها است که به خوبی کاهش حواشی صفحه نمایش در آن مشخص است.

حاشیه نازک و متقارن صفحه نمایش گلکسی S22

در مجموع، به نظر می‌رسد که این تصاویر تازه منتشر شده کاملا با رندرهای مبتنی بر CAD کارخانه‌ای که توسط استیو همرستافر در ماه سپتامبر به بیرون درز شده بود، مطابقت دارند. اما اگرچه Ice Universe به طور کلی به‌ عنوان یک منبع داخلی سامسونگ شناخته می‌شود، اما احتمالا نباید این کار را انجام دهد. این موضوع را باید چیزی فراتر از یک مفهوم ساده و بسیار قانع کننده، با تکیه بر آخرین گزارش‌ها دانست.

اگر گزارش‌های استیو اچ، با نام مستعار @OnLeaks، که قبلا گفته شده بود، درست باشد، ابعاد گلکسی اس 22 سامسونگ باید 146 در 70.5 در 7.6 میلی‌متر باشد، که باعث کاهش سایز 6.2 اینچی قبلی خود می‌شود و آیفون 13 اپل با صفحه نمایش 6.1 اینچی را از لحاظ ابعادی کنار می‌زند.

سه دوربین عقب بهبود یافته، هشت رنگ، یک قیمت مناسب

با فاصله گرفتن از تمرکز روی حاشیه‌ها و لبه‌های صفحه نمایش، مهم است که به یاد داشته باشید انتظار می‌رود که نسخه پایه و اصلی گلکسی S22 سامسونگ، دارای یک چینش دوربین سه‌ گانه در پشت باشد که متشکل از یک دوربین اصلی و جدید 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی باشد که مورد سوم تقریبا بدون تغییر است. حالا تقریبا مطمئن هستیم که S22 می‌تواند عکس‌های بسیار بهتری نسبت به مدل قبلی خود بگیرد. این موضوع ممکن است برای بسیاری از کاربران S21 که توان خرید این گوشی جدید را داشته باشند، یک حرکت عاقلانه به نظر برسد.

آیا سامسونگ در طراحی Galaxy S22 به لبه های تخت iPhone 13 گوشه چشمی داشته است؟

گلکسی اس 22 در یک برهه زمانی از قیمت اولیه 800 دلاری S21 حدود 50 دلار فراتر می‌رفت. اما این افزایش قیمت می‌تواند به دلیل افزایش حافظه داخلی نسخه پایه این دستگاه از 128 گیگابایت به 256 گیگابایت باشد. تا این لحه انتظار وجود یک ارتقا خاص دیگری وجود ندارد. اما از نظر ارزش، محصول لعدی سامسونگ ممکن است حداقل در بازارهای منتخب سراسر جهان، در هشت رنگ مختلف عرضه شود. از جمله طلایی، بنفش، سبز و صورتی که کاملا چشم نواز و زیبا هستن.

ضخامت سامسونگ گلکسی S22 کمتر از iPhone 13 است

در جنبه دیگر این دستگاه که چندان واضح و مشخص نیست، باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی در S21 احتمالا با یک کاهش نسبی مواجه شده بدنه‌ای کوچک‌تر و نازک‌تر را در خود جای دهد. اگرچه بهبودهایی در زمینه بهره‌وری انرژی در پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام ممکن است در نهایت به S22 کمک کند تا شارژدهی فوق‌العاده و درخشانی را بین رقبای دیرینه خود به نمایش بگذارد.

به گفته phonearena، از چند منظر مهم، چندین ویژگی این دستگاه شبیه به نسل گذشته خواهد بود. اما این طراحی قطعا یک برگ برنده به نظر می‌رسد، به خصوص اگر شایعه اخیر که درباره بدنه شیشه‌ای  آن به واقعیت تبدیل شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ با توجه به مشخصات و قیمت احتمالی این دستگاه، آیا خرید آن را در برنامه خود خواهید داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy note13 pro max

قیافه‌ش که حرف نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان