حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گرافیکی شیائومی ۱۲ پرو با Snapdragon 8 Gen 1 منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | بنچمارک، تست، شیائومی

گوشی های Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro دیروز رسما معرفی شدند. این دستگاه ها به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز هستند. به تازگی بنچمارک گرافیکی شیائومی ۱۲ پرو با Snapdragon 8 Gen 1 منتشر شده است. ما می توانیم عملکرد این پرچمدار اندرویدی را با آیفون های پرچمدار سری iPhone 12 و iPhone 13 مقایسه کنیم.

بنچمارک گرافیکی شیائومی ۱۲ پرو

با انتشار نتایج گوشی شیائومی 12 پرو در نرم افزار بنچمارک 3dmark و در تست گرافیکی Wild Life شاهد کسب امتیاز ۹۶۸۲ هستیم. همچنین فریم ریت متوسط ۵۸ فریم برثانیه را ثبت کرده است.

Xiaomi 12 Pro Wild Life

Xiaomi 12 Pro Wild Life

اما این در مقایسه با رقبا چطور خواهد بود؟ خب می توانید لیست زیر را ببینی. همانطور که مشخص است شیائومی ۱۲ پرو با امتیاز ۹۶۸۲ بالاتر از امتیاز ۹۶۲۵ آیفون ۱۳ پرو می ایستد. این عملکرد قابل تحسین بوده و به نظر می رسد که شیائومی بتواند یک گوشی با توان پردازشی گرافیکی مناسب برای رقابت ارایه کند.

Xiaomi 12 Pro Wild Life

Xiaomi 12 Pro Wild Life

پایداری عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل ۱ روی شیائومی ۱۲ پرو چطور است؟

یکی از نگرانی ها درباره اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را می توان مشکل دما دانست. پرسش اینجاست که تراشه مذکور روی Xiaomi 12 Pro چقدر پایدار عمل می کند؟

همانطور که در تست Wild Life Unlimited Stress Test می بینید، این دستگاه طی مدت تکرار ۲۰ مرتبه ای تست توانسته ۶۳.۱ درصد عملکرد اولیه خود را حفظ کند. این موضوع  از دور ۱۳ به بعد بیشتر دیده می شود و شاهد افت عملکرد هستیم. شاید موضوع خیلی نگران کننده ای نباشد اما قطعا موضوع قابل چشم پوشی هم نیست. متاسفانه این اسکرین شات جایی تمام می شود که نمی توانیم نمودار دما در این تست را ببینیم.

Xiaomi 12 Pro Snapdragon 8 Gen1 wild life unlimited

Xiaomi 12 Pro Snapdragon 8 Gen1
wild life unlimited

از نظر امتیازها اما مشخص است که Xiaomi 12 Pro می تواند در تست های گرافیکی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گوشی گیمینگ مناسبی برای سال ۲۰۲۲ باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
.Yakuza

جالب با برنامه عالی مخصوص بازی در 30دقیقه گرما به 48درجه میرسه وips57 میده تازه با مایع خنک کننده عجب گوشی با 50درجه گرما تو 30دقیق بدرد چی میخوره .حالا اونا که اهل بازی هستن مخصوصا داخل ایران بکوب 2تا 5ساعت بازی میکنن دما معلوم چقدر می‌ره بالا…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)