حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Watch S1 شیائومی معرفی شد؛ عمر باتری 12 روزه در قلب یک طراحی دایره‌ای!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، شیائومی

شیائومی امروز یکی از بزرگترین رویدادهای امسال خود را برگزار کرد و چندین محصول درجه یک را در طول این رویداد معرفی کرد. این رویداد، بدون شک، نقطه اوج و پایان یک سال بسیار موفق برای این غول فناوری چینی بوده است. به غیر از پرچمداران سری شیائومی12 ، MIUI 13 و Xiaomi Buds 3 ، این غول فناوری چینی امروز از ساعت هوشمند جدیدی نیز رونمایی کرده است که برای کلاس تجاری طراحی شده است. این ساعت با نام Xiaomi Watch S1 شناخته می‌شود و علیرغم سبک طراحی کلاسیک آن، این ساعت با تمام ویژگی های یک ساعت هوشمند کامل عرضه می‌شود! ما در ترنجی با شما همراه هستیم تا به بررسی تولید جدید شیائومی بپردازیم.

 

 

شیائومی Watch S1 دارای طراحی زیبا و شیک است که هنوز فلسفه طراحی مینیمالیستی این شرکت را حفظ کرده است. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی 1.43 اینچی آمولد با تراکم پیکسلی 326PPI است که توسط یک قاب از جنس استیل ضد زنگ پوشیده شده است. صفحه نمایش با لایه ای از شیشه یاقوت کبود(سافایر گلس) پوشانده شده است.

شیائومی به کاربران اجازه داده است تا از میان یک مچ بند چرمی راحت یا یک بند لاستیکی فلورین نسخه مناسب خود را انتخاب کنند.

Xiaomi Watch S1

نمایشگر آمولد این ساعت تجربه بصری شفافی را حتی در زیر نور خورشید برای کاربران فراهم می کند. این صفحه کار بررسی پیام‌ها، تماس‌های دریافتی، اعلان‌ها و استفاده از برنامه‌ها را در حین حرکت برای کاربران آسان می‌کند. در عین حال ساعت شیائومی S1 از 117 حالت تناسب اندام و مقاومت در برابر آب تا 5ATM پشتیبانی می کند.

از نظر ویژگی ها، Xiaomi Watch S1 همانطور که اشاره شد، 117 حالت ورزشی را ارائه می دهد، از ردیابی خواب، ردیابی ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون پشتیبانی می کند و همچنین دارای NFC برای پرداخت آسان است و تماس های بلوتوث و موقعیت یابی GNSS با فرکانس دوگانه را ارائه می دهد.

به نقل از منبع این ساعت دارای باتری 470 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ تا 12 روز عمر می کند. این ساعت همچنین تا 24 روز زمان آماده به کار را به کاربران خود ارائه می دهد و در بخش شارژر برای سهولت در این فرآیند از شارژ مغناطیسی استفاده می کند.

شیائومی Watch S1

شیائومی Watch S1

علاوه بر این، Watch S1 از برنامه های شخص ثالث، از جمله NetEase Cloud Music، Baidu Maps و… پشتیبانی می کند، هرچند کاربران iOS در حال حاضر نمی توانند از برنامه های شخص ثالث در این ساعت استفاده کنند.

با توجه به معرفی این ساعت در چین، طرفداران این ساعت می توانند ساعت Xiaomi Watch S1 را با تقریباً قیمت 173 دلار از طریق کانال های رسمی شیائومی دریافت کنند. البته قیمت نسخه چرمی آن 15 دلار گرانتر خواهد بود. Watch S1 در دو رنگ مشکی ابسیدین و نقره ای استریمر موجود است و هم اکنون فقط میتوان این ساعت را پیش خرید کرد اما به طور رسمی از 10 دی ماه 1400 در چین به فروش می رسد.

 

نظر شما چیست؟ منتظر عرضه جهانی شیائومی Watch S1 هستید؟ مشخصات و قیمت این ساعت برای شما مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad MI

شیک👌🧑‍🦯

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری