حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی بادز 3 با حذف نویز فعال و صدای HiFi با قیمت 78 دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی در رویداد امروز در کنار گوشی های متنوع و پرچمدار، تعدادی از محصولات جدید را نیز رونمایی کرد. یکی از این محصولات جدید، Xiaomi Buds 3 بود. شیائومی بادز 3 جدیدترین هدفون TWS و نسخه پایه از سری هدفون های TWS جدید این شرکت محسوب می شود. با ما در ترنجی همراه باشید تا مشخصات TWS جدید شیائومی را بررسی کنیم.

 

 

شیائومی بادز 3 مدل پایه این سری است که نسخه پرو آن سه ماه پیش معرفی شده بود. این نسخه پایه نیز تا 40 دسی‌بل حذف نویز فعال را همراه با پشتیبانی از صدای HiFi ارائه می دهد. جدیدترین هدفون TWS این غول فناوری چینی همچنین دارای کنترل لمسی حساس به فشار است و می‌تواند به دو دستگاه به طور همزمان متصل شود.

 

شیائومی بادز 3

شیائومی بادز 3

نکته قابل توجه این است که Xiaomi Buds 3 در صورت جفت شدن با کیس شارژ می تواند تا 32 ساعت کار کند، در حالی که یک بار شارژ کامل 7 ساعت استفاده از هدفون را ارائه می دهد. وزن هر کدام از آنها تنها 4.6 گرم است و مجهز به یک درایور دینامیک مغناطیسی دوگانه است که آن را قادر می سازد صدای HiFi را ارائه دهد. فناوری HiFi مخفف High Fidelity است که به معنی دقت بالای سیستم صوتی هنگام انتقال سیگنال صوتی است، یعنی سیستم صوتی مجهز به این فناوری بدون ایجاد کمترین تغییر، سیگنال صوتی را به گوش شنونده منتقل می‌کند. همچنین برای حذف نویز، این هدفون های بی سیم تازه معرفی شده، از سه حالت ANC پشتیبانی می کنند که کاربران می توانند بسته به سناریو دلخواه خود بین آنها انتخاب کنند.

به نقل از منبع Xiaomi Buds 3 با قیمت تقریباً 78 دلار آمریکا در چین عرضه خواهد شد و امکان خرید آن از 10 دی ماه 1400 برای عموم فراهم خواهد شد. البته قیمت جهانی شیائومی بادز 3 احتمالاً کمی با قیمت نسخه چینی فاصله خواهد داشت. شیائومی همچنین در کنار نسخه پایه این TWS جدید، یک نوع رنگ آبی جدید را به خانواده شیائومی بادز 3 پرو اضافه کرده است که در سال نو میلادی با قیمت تخفیفی حدود 100 دلار آمریکا برای عموم کاربران در دسترس خواهد بود.

 

نظر شما چیست؟ شیائومی بادز 3 را می‌پسندید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری