حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه شیائومی ۱۲ با شوخی های مدیر عامل Xiaomi دیده شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

شیائومی فردا از خانواده گوشی های پرچمدار “۱۲” رونمایی خواهد کرد. در حالی که منتظر عرضه رسمی این دستگاه هستیم، این شرکت از انتشار تیزرها و اطلاعات رسمی دست نمی کشد! امروز، لی جون یعنی مدیر عامل شیائومی، ویدئویی را در Weibo منتشر کرد که جعبه شیائومی ۱۲ را نشان می دهد.

جعبه شیائومی ۱۲

در این ویدئو، لی جون یک “جعبه ضد-لورفتن (!) محصول جدید” را از بخش بازاریابی شیائومی دریافت کرد. وی چندین کارتن را پشت سر هم باز کرد و سرانجام جعبه بسته بندی واقعی Mi 12 Pro را دید. به طور غیر منتظره ای جعبه با هشت قفل بسته شده است. بنابراین، تمام ویدیو چیزی که نشان می دهد یک جعبه مستطیلی مشکی با شماره ۱۲ روی آن است. چیزی که در تصویر اصلی مطلب و تصویر زیر می بینید.

جعبه شیائومی ۱۲

جعبه شیائومی ۱۲

در مورد مشخصات شیائومی 12 لی جون ادعا می کند که این خانواده از رابط کاربری MIUI 13 پیش فرض استفاده می کند. شیائومی ادعا می کند که پس از 36 ماه استفاده، عملکرد خواندن و نوشتن MIUI 13 کمتر از ۵ درصد کاهش می یابد.

به گفته این مقام رسمی پس از نیم سال بهینه سازی، روان بودن کل رابط کاربری MIUI 13 حدود 15٪ تا 52٪ و روان بودن نرم افزارها 20٪ – 26٪ بهبود پیدا کرده است. همچنین نرخ افت فریم اکنون بیش از 90٪ است (احتمالا منظور برای استفاده رفرش ریت متغیر و در سناریوهای با محتوای ساکن روی نمایشگر است). به همین دلیل، MIUI 13 رتبه اول را در بین تمام تلفن های همراه در ارزیابی روان بودن محیز اندروید را طبق بنچمارک Master Lu دارد.

شیائومی 12 با صفحه نمایش دارای رفرش ریت تطبیقی ​​LTPO عرضه می شود. این ویژگی رفرش ریت ​​را به صورت خودکار بین 1 تا 120 هرتز تنظیم خواهد کرد. به این معنی که وقتی کاربر یک بازی با فریم‌ریت بالا را باز می کند، رفرش ریت نمایشگر به طور خودکار روی ۱۲۰ هرتز تنظیم می شود. با این حال، زمانی که کاربر در یک برنامه اجتماعی است، رفرش ریت به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این در نهایت به مصرف برق دستگاه کمک می کند. البته که این فناوری آن چنان به روزی نیست اما خوب است که پرچمدار ۲۰۲۲ شیائویم به آن مجهز می شود.

جزئيات نمایشگر شیائومی ۱۲ به‌صورت رسمی اعلام شد: پنل 1080p و امتیاز +A با ثبت ۱۵ رکورد جدید

سری ۱۲ شیائومی با صفحه نمایش باکیفیت عرضه می شود که از طراحی کمی خمیده برخوردار است. باتری حجمی بین 4700 و 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. همچنین انتظار داریم شارژ سریع 120 واتی در این سری استفاده شود. با این حال، باید شارژ سریع بی سیم 50 واتی نیز وجود داشته باشد. باتری بزرگ ظرف 20 دقیقه شارژ کامل خواهد شد و این یک رکورد جدید است.

دوربین اصلی شیائومی 12 و 12 پرو مشخص شد: IMX766 و IMX707 سونی!

لی جون اخیرا فاش کرد که شیائومی ارتقاء بزرگی را در دوربین سری ۱۲ شیائومی به ارمغان خواهد آورد. او فاش کرد که شیائومی 12 پرو سنسور سونی IMX707 را به نمایش خواهد گذاشت. بله، این دستگاه برای اولین بار در جهان از این سنسور استفاده خواهد کرد. این یکی از سنسورهای برتر سونی است که اندازه فوق العاده بزرگ 1/1.28 اینچی، پیکسل های بزرگ 2.44 میلی متر و افزایش 49 درصدی در ورودی نور را دارد.

شیائومی همچنین کارهای زیادی را برای ارتقای قابلیت های عکاسی در شب انجام خواهد داد. این کارها شامل بازتولید بهتر رنگ در شب و مدیریت مناطق پرنور می شود که عکاسی و فیلم برداری  شب را ارتقا می دهد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات خاصی در مورد سونی IMX707 نداریم. با این حال، از منظر مشخصات اصلی، به نظر می رسد بسیار نزدیک به IMX700 است. این سنسور باید نسخه ارتقا یافته و بهینه شده IMX700 باشد و رزلوشن همچنان باید 50 مگاپیکسل باشد.

قیمت شیائومی ۱۲ در چین مشخص شد

نظر شما چیست؟ فکر می کنید با قیمت لو رفته شیائومی ۱۲ می توان امید بالایی برای این خانواده قائل شد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aryak1

محشر😍

Amin B3DA

اخیراً پست ها خیلی غلط املایی داره و این به ضرر سایته و حتی توی سئو تاثیر میزاره
لطفاً اصلاح کنید

نمونه این پست:
محیز اندروید
شیائویم
رزلوشن و…

یا در مطلب گران شدن اینترنت «عیس» و «وزیر وزیر» و…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)