حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خداحافظی با پلاستیک در خانواده Galaxy S22 سامسونگ

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

معمولاً همگی عادت داریم هنگاهی که عنوان پرچمدار یا پریمیوم با تلفن هوشمندی همراه می‌شود، کیفیت ساخت بالایی را نیز شاهد باشیم. گوشی های میان رده برای کاهش هزینه های تولید اغلب به سراغ بدنه های پلاستیکی می‌روند. اما بر خلاف انتظار همگان، سامسونگ در سال ۲۰۲۰ گلکسی Note 20 را با قاب پشتی پلاستیکی روانه بازار کرد. این نگرانی‌ نیز وجود داشت که امسال نیز Galaxy S22 با عضوی پلاستیکی همراه باشد. اما خوشبختانه سری Galaxy S22 با پلاستیک خداحافظی خواهند کرد.

حذف پلاستیک از قاب پشتی سری Galaxy S22

اگر به خاطر داشته باشید، حتی در سال ۲۰۱۴ که گلکسی S5 با فریم و قاب پشتی پلاستیکی معرفی شد. بسیاری از طرفداران سامسونگ را ناامید کرد. زیرا رقبای این گوشی هوشمند مانند Sony Z3 از قاب پشتی شیشه ای به همراه فریم آلومینیومی استفاده می‌کردند. استفاده از پلاستیک باعث کاهش هزینه های تولید و در نتیجه کاهش قیمت نهایی محصول خواهد شد. اما انتظار نمی‌رود که گوشی های پرچمدار با کاهش کیفیت متریال به کار رفته، به فکر کاهش هزینه ها باشند.

Galaxy Note 20

Galaxy Note 20

سامسونگ پس از مشکلات به وجود آمده در گلکسی اس ۵ (مانند ریختن رنگ فریم پلاستیکی دستگاه) تصمیم گرفت تا سری Galaxy S6 را با متریال فلز و شیشه به بازار عرضه کند، که تصمیم درستی نیز بود. اما این روند پس از سال ها دوباره عوض شد و Galaxy Note 20 و پس از آن Galaxy S21 با قاب پشتی پلاستیکی به دست کاربران رسیدند.

خوشبختانه طبق اطلاعاتی که Ice universe در اختیار ما قرار می‌دهد، خبری از پلاستیک در تمام گوشی های سری Galaxy S22 نخواهد بود. مطابق با گزارش GSMArena، این خبر قطعا طرفداران سری S سامسونگ که پیش از این مجبور بودند Galaxy S21 را با قاب پشتی پلاستیکی تهیه کنند، بسیار جذاب خواهد بود. آیس یونیورس در توییت خود مدعی شده است که :«در مورد جنس قاب پشتی گلکسی S22 یک پاسخ قطعی وجود دارد: S22، S22 +، S22 ultra همگی از شیشه ساخته شده اند.»

سری گلکسی S22 سامسونگ به همراه مجموعه عظیمی از لوازم جانبی رسمی عرضه خواهد شد

نظر شما چیست؟ آیا با انتشار این خبر، سری Galaxy S22 سامسونگ برای شما جذاب تر نخواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی