حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گلکسی S22 سامسونگ به همراه مجموعه عظیمی از لوازم جانبی رسمی عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی احتمالی سری گلکسی S22 سامسونگ در ماه فوریه(اواسط بهمن تا اوایل اسفند)، اطلاعات بیشتری از طریق کانال های رسمی، مانند صفحات پشتیبانی در وب‌سایت سامسونگ به دست ما می‌رسد. وب‌سایت Box UK تعداد زیادی از لوازم جانبی رسمی خانواده Galaxy S22 را در سایت خود فهرست کرده است. لوازم جانبی مذکور شامل بیش از ۶۰ آیتم مختلف است.

سامسونگ بیش از ۶۰ آیتم مختلف از لوازم جانبی را برای سری گلکسی S22 در نظر گرفته است

به نظر می‌رسد امسال سامسونگ تمرکز زیادی بر روی لوازم جانبی کرده است. کاربران گلکسی S22 و S22+ می‌توانند از بین قاب های شفاف، قاب های شفاف با پایه ایستاده، قاب های چرمی، گارد های سیلیکونی (با بند و بدون بند)، قاب های دارای نمای LED و قاب های ژله ای هر کدام را تهیه کنند. دارندگان Galaxy S22 Ultra/Note نیز تقریباً مجموعه ای مشابه را در اختیار خواهند داشت. در وب‌سایت Box Uk، بیست و چهار قاب مختلف برای نسخه استاندارد گلکسی اس ۲۲، ۱۹ قاب برای S22 Ultra و ۲۳ قاب برای S22 Plus قابل تهیه است.

آن‌طور که GSMArena می‌گوید، بیشتر محصولات موجود در box.co.uk هنوز هیچ تصویری ندارند. اما چند استثنا وجود داشته و برخی محصولات نیز دارای تصویر هستند. این وب‌سایت خرده فروشی، قلم S-Pen را در چهار رنگ سبز، قرمز تیره، سفید و مشکی فهرست کرده است. این رنگ ها با گزارش های قبلی کاملاً مطابقت دارند.

در گزارش های منتشر شده، آمدن بود که Galaxy S22 Ultra/Note در چهار رنگ ذکر شده به دست کاربران خواهد رسید. همچنین رندر این دستگاه در رنگ سبز نیز توسط Let’s Digital Go منتشر شده است.

رندر های جدید گلکسی S22 Ultra/Note را در رنگ سبز ببینید!

نظر شما چیست؟ آیا لوازم جانبی رسمی سری گلکسی S22 برای شما جذاب هستند؟ در صورت تهیه پرچمدار آینده سامسونگ، آیا به سراغ استفاده از لوازم جانبی رسمی خواهید رفت یا همچنان لوازم جانبی غیر رسمی را ترجیح خواهید داد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی