حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید آزمایشی آیفون SE3 به زودی آغاز خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

با توجه به گزارش های منتشر شده از زنجیره تأمین اپل، ادعا می‌شود تولید آزمایشی آیفون SE3 به زودی آغاز خواهد شد. البته همان‌طور که از نام «تولید آزمایشی» پیداست، محصول تولید شده نسخه نهایی این تلفن هوشمند نخواهد بود. و اپل هنوز چند ماه فرصت دارد تا پیش از معرفی و عرضه این گوشی هوشمند، تغییرات مورد نظر را بر روی آن اعمال کند. این دستگاه سومین مدل از سری iPhone SE خواهد بود. گفته می‌شود این دستگاه با نام آیفون اس ای پلاس دست کاربران خواهد رسید.

تولید آزمایشی آیفون SE3 آغاز خواهد شد؛ استفاده از همان طراحی قبلی!

با آنکه گزارشات گذشته، مدعی بودند که نسل جدید آیفون اس ای طراحی جدید و شبیه به آیفون X خواهد داشت، اما اکنون به نظر می‌رسد که محصول جدید اپل هیچ تغییری در اندازه و طراحی نخواهد داشت. در حقیقت نسل سوم آیفون اس ای، بسیاری از مشخصات نسل قبل را حفظ خواهد کرد و بزرگترین تغییرات مربوط به سنسور دوربین و تراشه استفاده شده در این دستگاه خواهند بود. همچنین برخی از ویژگی های نرم افزاری جدید، مانند «حالت شب» نیز به این گوشی هوشمند اضافه می‌شود.

در ابتدا گفته می‌شد آیفون SE3 طراحی مشابه آیفون X دارد

مطابق با گزارش GizChina، آیفون SE جدید دارای نمایش ۴.۷ اینچی Retina LCD با رزولوشن HD خواهد بود. همچنین دوربین Home و سنسور اثر انگشت نیز در این دستگاه وجود خواهند داشت. با آنکه بسیاری از گوشی های هوشمند از ماژول های دوربین چندگانه استفاده می‌کنند، اما گفته می‌شود SE3 نیز به همان دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی اکتفا می‌کند. این دستگاه همچنین از تراشه اپل A15 و مودم فایوجی X60M بهره مند خواهد بود.

برخی منابع فاش کرده اند که ظرفیت رم آیفون اس ای جدید از ۳ به ۴ گیگابایت افزایش پیدا می‌کند. پیش از این، تحلیلگران  JPMorgan Chase در ایالات متحده گفته بودند که انتظار می‌رود این گوشی جدید حدود ۱.۴ میلیارد کاربر تلفن های اندرویدی پایین رده در سراسر جهان و همچنین حدود ۳۰۰ میلیون کاربر قدیمی اپل را به سوی خود جذب کند.

iPhone 8

پیش از این نیز، مینگ چی کو ادعا کرده بود که آیفون SE جدید از طراحی مشابه مدل فعلی استفاده خواهد کرد. طراحی کلی iPhone SE 2020 بر اساس آیفون ۸ است. از مهمترین ارتقاء های کلیدی آیفون اس ای پلاس، می‌توان به پردازنده سریع‌تر و پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G اشاره کرد. همان‌طور که اشاره شد، انتظار می‌رود این دستگاه به تراشه A15 Bionic مجهز شود. ادعا می‌شود این گوشی هوشمند ارزان ترین تلفن 5G تاریخ اپل خواهد بود. بدون شک این محصول می‌تواند تا حد زیادی میزان فروش آیفون های اپل را افزایش دهد.

آیفون SE Plus با تراشه A15 Bionic، اولین گوشی اقتصادی اپل خواهد بود

مشکل کمبود تراشه، مدت هاست که گریبانگیر صنعت تلفن های همراه شده است. منابع آگاه مدعی هستند که این مشکل در کوتاه مدت برطرف نخواهد شد. برای مقابله با مشکلات زنجیره تأمین قطعات، اپل میزان تولید آیفون های قدیمی و آیپد های خود را کاهش داده است. این شرکت تلاش می‌کند تا مشکلات مذکور کمترین تاثیر بر روی تولید آیفون ۱۳ را داشته باشند. با این حال، اپل صد در صد در این امر موفق نبوده است. گفته می‌شود میزان تولید سیزدهم سری از آیفون های اپل، از سپتامبر تا اکتبر سال جاری، ۲۰ درصد از اهداف تولید خود عقب تر است. اپل مجبور شد که هدف تولید آیفون ۱۳ را از ۹۵ میلیون به ۸۵ میلیون کاهش دهد.

به نظر شما آیا شروع تولید آزمایشی iPhone SE3 پیش از شروع سال میلادی جدید آغاز خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی