حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیفیت دوربین Galaxy S22 Ultra سامسونگ به دلیل تراشه جدید، بهتر از نسل قبل است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما می دانیم که شاید بهترین گوشی سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ با نام گلکسی S22 Note عرضه شود. با این حال در گزارش جدید، نام این دستگاه با همان پسون اولترا عنوان می شود. طراحی قاب دوربین Galaxy S22 Ultra تفاوت قابل توجهی با نسل قبل دارد.، همانطور که نسل های قبلی این تفاوت را مدل های قدیمی تر داشتند. با این حال همواره عملکرد در اولویت است. در این زمینه جدیدترین شایعه به ما می گوید که کیفیت دوربین Galaxy S22 Ultra سامسونگ به دلیل تراشه جدید، بهتر از نسل قبل است.

افزایش کیفیت دوربین Galaxy S22 Ultra 

اینکه کیفیت دوربین نسل جدید، بهتر از نسل قبل باشد موضوع عجیبی نیست. با این حال دلیل پیشرفت کیفیت می تواند مهم باشد. مثلا سخت افزار دوربین اصلی پیکسل های گوگل حدودا ۳ نسل ثابت بود اما در بخش نرم افزار پیشرفت وجود داشت.

به نظر می رسد که نوع پیش دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز همینطور است. اینطور که Ice Universe می گوید، با اینکه مشخصات سخت افزار با S21 Ultra تفاوت زیادی ندارد، توانایی بهینه سازی سامسونگ خیلی قوی است و نمونه دوربین گلکسی S22 Ultra خیلی قوی تر ظاهر شده است.

ادعای بهتر بودن دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا

ادعای بهتر بودن دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا نسبت به گلکسی اس ۲۱ اولترا

متاسفانه ما اطلاعات قابل لمسی تری به جز ادعای این شخص نداریم اما از آنجا که سابقه قوی در زمینه اطلاعات منتشر شده وی داریم، می توانیم تا زمان معرفی و تست و بررسی های بیشتر این ادعا را در ذهن خود داشته باشیم.

گلکسی اس ۲۲ اولترا در مقابل رقبای قوی در سال ۲۰۲۲ قرار خواهد گرفت که یکی از اصلی ترین آن ها آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود. فکر می کنید سامسونگ امسال به فکر فیلم برداری پرچمدار خود هم خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

مثل امتیاز دوربین s21 ultra با s20 ultra

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)