حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام iPhone SE مدل ۲۰۲۲ احتمالا iPhone SE+ 5G باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

داستان به روزرسانی مدل SE آیفون های اپل هم عجیب است. تقریبا طراحی از رده خارج هر سری آیفون را در این خانواده استفاده می کنند. همچنین این برند هیچ عجله ای هم برای به روزرسانی این خانواده ندارد. جدیدترین شایعه درباره نسل جدید این خانواده می گوید که نام iPhone SE مدل ۲۰۲۲ احتمالا iPhone SE+ 5G باشد. این دستگاه با همین طراحی نسل فعلی ارایه خواهد شد.

اپل iPhone SE+ 5G

ما از قبلا می دانیم که اپل در بهار ۱۴۰۱ احتمالا آیفون SE جدیدی را معرفی می کند. طبق گزارش ها باید گفت که احتمالاً طراحی کمی قدیمی خواهد بود. به گفته راس یانگ، مدیرعامل Display Supply Chain Consultants این دستگاه احتمالا با نام iPhone SE+ 5G عرضه خواهد شد.

همانطور که از نام آن پیداست، نسل جدید iPhone SE اتصال 5G را ارائه می دهد. این در حالی که همان طراحی و همان پنل LCD کوچک 4.7 اینچی را حفظ می کند. از سوی دیگر گفته می شود که در سال 2023 یا 2024 نسل جدید آیفون SE با صفحه نمایش 5.7 اینچی وارد صحنه خواهد شد که در صورت کاهش قیمت مناسب این پنل های OLED، این دستگاه می تواند یک پنل OLED داشته باشد.

همچنین شایعه شده که این نمایشگر ۵.۷ اینچی شاید ناچ عریض مانند آیفون XR یا آیفون ۱۱ داشته باشد. با این حال سال دقیق ارایه آن اصلا مشخص نیست و حتی سنگینی ترازو به سمت سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مدل جدید iPhone SE با پشتیبانی از 5G بتواند فروش خوبی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)