حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی M33 5G سامسونگ حدودا ۲۰٪ بزرگتر از نسل قبل خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حدودا ۳ ماه بود که گلکسی M32 5G رسما معرفی شد. بازه زمانی به روزشدن گوشی های میان رده کم کم به حدود ۶ تا ۹ ماه نزدیک می شود. پس وقت آن است که کم کم شایعات Galaxy M33 را بشنویم! بیاید با باتری آن شروع کنیم. گفته می شود که باتری گلکسی M33 5G سامسونگ حدودا ۲۰٪ بزرگتر از نسل قبل خواهد بود. این می تواند عمر باتری بهتری را به گوشی اقتصادی 5G سامسونگ اضافه کند.

باتری گلکسی M33 5G

تصویر منتسب به باتری گلکسی M33 5G

تصویر منتسب به باتری گلکسی M33 5G

تقریباً چند ماه از زمانی که اولین نشانه های وجود گلکسی M33 را دیدیم، می گذرپ. برای مدتی این شایعات خوابید، اما این گوشی قطعا وجود دارد و به معرفی رسمی نزدیک تر می شود.

گلکسی M33 مانند هر گوشی دیگری که به زودی عرضه می‌شود، مراحل تأییدیه های مختلف را پشت سر می گذارد. خوشبختانه امروز ظرفیت باتری گلکسی M33 5G توسط یک آژانس کره ای فاش شده است.

گلکسی M33 5G از یک باتری با شماره مدل EB-BM336ABN و ظرفیت نامی 5830 میلی آمپر ساعت (با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت معرفی خواهد شد) تغذیه می کند. این بدان معناست که گلکسی M33 5G باید عمر باتری بهتری نسبت به گلکسی M32 5G شارژ داشته باشد، دستگاهی که دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 واتی است.

گلکسی ام ۳۳ و اندروید ۱۲ با One UI 4

سامسونگ هیچ برنامه رسمی برای عرضه Galaxy M33 5G اعلام نکرده است. اما اگر این شرکت برنامه سالانه عرضه را دنبال کند، می تواند این گوشی را ماه آینده معرفی نماید.

انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4 را برای اکثر گوشی‌های هوشمندی که قصد دارد در سال آینده عرضه کند، استفاده کند. در نتیجه، گلکسی M33 5G می‌تواند یکی از اولین گوشی‌های ارزان قیمتی باشد که جدیدترین رابط کاربری مبتنی بر اندروید 12 سامسونگ را در زمان عرضه، اجرا می‌کند.

نظر شما چیست؟ باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری گلکسی ام ۳۳ برای شما جذاب است؟ حجم باتری در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)