حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید گلکسی M53 و گلکسی M33 سامسونگ را ببینید: زمرد قهوه ای

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

حدود ۲ ماه پیش بود که گوشی های اقتصادی گلکسی M33 و گلکسی M23 سامسونگ رسما رونمایی شدند. تقریبا ۱ ماه بعد هم گلکسی M53 به جمع آن ها پیوست و با کاهش برخی ویژگی‌های پریمیوم کم‌اهمیت برای بازار هند، مشخصات جالب‌تر برای این بازار را بهبود داد. اگر این دستگاه ها را می پسندید باید بگویم که رنگ جدید گلکسی M53 و گلکسی M33 سامسونگ رونمایی شده و رنگ خاص زمرد قهوه ای است.

رنگ جدید گلکسی M53

میان رده و گوشی های اقتصادی معمولا آن‌چنان تنوع رنگ خاصی ندارند یا اگر تعدد رنگ هم داشته باشند، رنگ‌های خاص زیادی ندارند. سامسونگ گلکسی M53 را در ۲ رنگ آبی و سبز معرفی کرده بود. حالا رنگ سوم آن یک رنگ قهوه‌ای زمردی است. مسلما اگر اهل ست کردن با رنگ های متفاوت باشید می تواند یک رنگ قابل توجه به شمار برود. سامسونگ پیش از این رنگ قهوه ای را در پرچمدارهای خود هم ارایه کرده بود.

رنگ قهوه ای زمردی گلکسی M53 و گلکسی M33

رنگ قهوه ای زمردی گلکسی M53 و گلکسی M33

رنگ های گلکسی ام ۵۳

رنگ های گلکسی ام ۵۳

رنگ بندی گلکسی M33 هم مانند گلکسی M53 در لحظه عرضه تنوع زیادی نداشت و همان رنگ ها آبی و سبز پیش بینی شده بود. یعنی سامسونگ رنگ مشکی و سفید را هم برای هیچ کدام از این گوشی ها پیش بینی نکرده است و شاید دلیل آن را بتوان در سلیقه خاص بازار هند دانست.

گلکسی ام ۳۳ هم گلکسی ام ۵۳ به رنگ قهوه ای در دسترس خواهد بود. همانطور که در تصویر زیر می بینید این دو رنگ دقیقا یکسان هستند.

گلکسی M33 قهوه ای

گلکسی M33 قهوه ای

نظر شما درباره رنگ قهوه‌ای زمردی سامسونگ برای گوشی های محبوب خانواده گلکسی M چیست؟ شما معمولا گوشی چه رنگی می خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)